eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszy › Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Data: 2014-01-22 18:36:02
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52e00048$0$2225$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    >>> Weźcie choćby przykład ile kosztuje opcja "nawigacja" w salonie, a ile
    >>> kosztuje ta nawigacja jako osobne, nie-brandowe urządzenie. Proporcje
    >>> chyba jak 10:1.
    >
    >>Zależy gdzie.
    >>W bardziej normalnych autach tak 1:4.
    >
    > A w ktorych i jaka ?

    A na przykład Dacia Nav.
    Realny koszt około 2000, podobne urządzenie 2 DIN 500-1000 na allegro.
    Tyle że bez programu nawigacyjnego, wartego z mapami kolejne 500 zł, więc
    faktycznie to nawet nie dwa razy drożej.

    >
    > Normalnie to trudno porownywac, bo nawigacja w samochodzie to
    > specjalizowane urzadzenie, mocno z tym samochodem zintegrowane,

    W tym przypadku bez problemu można przełożyć do innego, zmieniając tylko
    panel.
    Zwykły kombajn 2 DIN produkcji LG.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: