  • Data: 2014-01-23 09:00:01
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 07:01:47 +0100, cef napisał(a):

    > Czy tu tylko gadżeciarze piszą, czy może ja nie wiem co tracę?
    > Jakie niesamowite opcje ma nawigacja za dwa kafle?

    Bez przesady, wiekszosc tu nie kupuje nowych samochodow i nie placi
    11k za nawigacje. A za 2k ... promocja taka ze tylko brac :-)

    A nawigacja:
    -jest jednoczesnie (nie zawsze) radiem i CD, wiec odejmij troche,
    -ma mape calej europy, wiec porownuj z wlasciwa cena,
    -ma duzy, czytelny ekran, chroniony przed sloncem, nie zaslaniajacy
    widoku,
    -ma obsluge z kierownicy czy nasady dzwigni biegow,
    -nie robi sie z samochodu kablownia,
    -nie trzeba zabierac bo ukradna,
    -ma wbudowana w samochod antene,
    -korzysta z anteny lub radia FM i odbiera TMC,
    -radio wycisza jak ma cos gadac,
    -polaczona z czujnikami samochodu, potrafi nawigowac bez sygnalu GPS,
    np w tunelach, czy przy krotkim zaniku sygnalu,
    -bywa ze radio zaawansowane i zestaw glosnomowiacy do telefonu ma.

    Tyle teorii, a praktyka:
    -jak maja ukrasc to ukradna, strata bedzie duza,
    -obsluga przyciskami okazuje sie nie tak wygodna,
    -mapa jest na cala europe zachodnia, bo na wschodnia to roznie bywa,
    -upgrady map rzadkie i drogie,
    -TMC u nas prawie nie dzialaja, a lacznosci do wspomagania on-line nie
    ma.
    -sprzedasz samochod ... i wydatek na nowo.

    J.