eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Data: 2014-01-22 18:30:46
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    grup
    >> Weźcie choćby przykład ile kosztuje opcja "nawigacja" w salonie, a
    >> ile kosztuje ta nawigacja jako osobne, nie-brandowe urządzenie.
    >> Proporcje chyba jak 10:1.

    >Zależy gdzie.
    >W bardziej normalnych autach tak 1:4.

    A w ktorych i jaka ?

    Normalnie to trudno porownywac, bo nawigacja w samochodzie to
    specjalizowane urzadzenie, mocno z tym samochodem zintegrowane, wiec
    raczej nie do nabycia luzem, w normalnym handlu. I czesto rozbudowane,
    przez co trudno je porownywac z towarami z Biedronki. Choc ta
    rozbudowa to obecnie zupelnie niepotrzebna.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: