eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Data: 2014-01-22 19:25:04
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2014-01-22 17:40, Użytkownik J.F napisał:

    >>>> inna kwestia z kosztem i czasem konfiguracji wyposazenia pod
    >>>> konkretnego klienta- chce zaplacic za to i za to to mu to wlaczamy i
    >>>> ma samochod od reki, a nie czeka az stosowny zostanie zmontowany
    >>>
    >>> No tylko kto za to zaplaci ;-)
    >>
    >> Każdy klient zapłaci, bo wejdzie to w cenę modelu podstawowego.
    >
    > Ale klient sie moze odwrocic od modelu poodstawowego jak za drogi.
    > Albo docenic samochod, w ktorym moze placic na raty, w miare potrzeb.

    W tanich markach klient kupi coś tańszego, ale w drogich już
    nie koniecznie. Płacąc za drogą markę nie płacisz tylko
    za sprzęt ale też za nazwę i prestiż. Jak prestiż podrożeje
    w drogich markach to niewielu się przejmie. Poza tymi którzy
    myślą i kombinują a nie podkręcają ceny.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: