eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Data: 2014-01-23 11:23:26
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Wed, 22 Jan 2014 18:30:46 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości Użytkownik "sqlwiel"
    > <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup
    >>> Weźcie choćby przykład ile kosztuje opcja "nawigacja" w salonie, a ile
    >>> kosztuje ta nawigacja jako osobne, nie-brandowe urządzenie. Proporcje
    >>> chyba jak 10:1.
    >
    >>Zależy gdzie.
    >>W bardziej normalnych autach tak 1:4.
    >
    > A w ktorych i jaka ?
    >
    > Normalnie to trudno porownywac, bo nawigacja w samochodzie to
    > specjalizowane urzadzenie, mocno z tym samochodem zintegrowane, wiec
    > raczej nie do nabycia luzem, w normalnym handlu. I czesto rozbudowane,
    > przez co trudno je porownywac z towarami z Biedronki. Choc ta rozbudowa
    > to obecnie zupelnie niepotrzebna.
    >
    tak naprawdę to jest zwykła nawigacja obudowana tak by nie dało się jej
    prosto wymienić i uaktualniać. Typowe wyciąganie kasy.




    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: