eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymarketingowego ocipienia ciag dalszyRe: marketingowego ocipienia ciag dalszy
  • Data: 2014-01-22 20:19:21
    Temat: Re: marketingowego ocipienia ciag dalszy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:lbouqe$u18$1@node1.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:
    >
    >> Weźcie choćby przykład ile kosztuje opcja "nawigacja" w salonie, a
    >> ile kosztuje ta nawigacja jako osobne, nie-brandowe urządzenie.
    >> Proporcje chyba jak 10:1.
    >
    > Zależy gdzie.
    > W bardziej normalnych autach tak 1:4.

    A mniej 1:28 ;-)
    W czasach (2009), gdy fabryczna nawigacja w mitsubishi kosztowała 14
    kafli, na allegro najtańsza w wersji 2DIN kosztowała ok. 500 zł.
    Zakładając, że chcielibyśmy kupić trochę lepszą, na za 2 kafle,
    proporcja zmieniała się na 1:7.
    Ta fabryczna rzeczywiście jest zintegrowana z samochodem, pokazuje wiele
    opcji i parametrów, dla odczytania których trzeba sie wpinać do OBD2,
    ale (przynajmniej jeszcze w 2011 kiedy się tym interesowałem) mapy
    Polski były z 2007, aaktualizaja koeljny tysiać zeta. Dodatkowe 11 kafli
    za taką opcję to lekka przesada ;-)
    Teraz można kupić używkę za ok. 2 kafle, a na ebayu zdarzają się od 600
    USD.

    --
    Yogi(n)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: