  • 31. Data: 2011-03-20 19:30:50
    Temat: Re: mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-20, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > Autostrady to nie nowy wynalazek i ludzie jezdza po nich juz jakis czas
    > a jakos limity jakie sa takie sa.

    YPB?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2011-03-20 19:34:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Przeciez tam i tak nie stoja z radarem, wiec jedziesz ile chcesz :-)
    > I co ? Na jednych wcale nie tak szybko sie jezdzi z wlasnej woli,
    > a na innych szybko .. i jakos nie ma problemow :-)

    Ja się ostatnio złapałem, że na bocznych uliczkach to w zasadzie jeżdżę
    zgodnie z ograniczeniem bądź wolniej. Za to na szerokich ulicach (jak ja
    to czasem sobie nazywam: przelotówkach pomiędzy dzielnicami) jadę jak
    szybciej.

    > Ty mowisz powinno, a wladze .. ograniczaja. Bo wypadki, bo "drogi
    > zaufania", bo za glosno ..

    Wiem. Ale zmiana wartości w ustawie niewiele zmieni, ot wydamy jeszcze
    dodatkowo kasę na znaki.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2011-03-20 20:35:34
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    > Tylko, że jakoś moi niektórzy kumple nadal jeżdżą 150-200 po mieście i
    > mają prawka,

    fajnych masz kumpli

  • 34. Data: 2011-03-20 21:07:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin sth

    > fajnych masz kumpli

    Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadać, bo szybko jeżdżą? ;) W sumie
    raczej potrafią i nie przekraczają granic rozsądku.

  • 35. Data: 2011-03-20 21:08:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jack22

    > kuźwa, ja poniżej 70 nie schodzę na osiedlowych

    Jakie masz tłumiki inercyjne?

  • 36. Data: 2011-03-20 21:24:21
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.03.2011 19:30, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > YPB?

    ... ze mowienie o 180 na autostradzie to mzonki (bo jakby mialy byc
    wyzsze to by juz byly)
    ... ze mowienie, ze ludzie maja nauczyc sie jezdzie autostradami to
    bzdura (bo autostrady to wynalazek sprzed ladnych paru lat i ludzie
    potrafia po nich jezdzic)
    Jasniej nie umiem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 37. Data: 2011-03-20 22:08:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-20 21:07, to pisze:

    > Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadać, bo szybko jeżdżą? ;) W sumie
    > raczej potrafią i nie przekraczają granic rozsądku.

    Tacy, co "raczej" potrafią, to się później rozpieprzają na latarni na
    pustej drodze...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 38. Data: 2011-03-20 22:24:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 20 Mar 2011 08:33:08 +0100, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >jakbyś częsciej oglądał Uwaga Pirat to wiedziałbyś, ze nigdy nie bylo
    >inaczej jak wystawienie mandatu za najwyższe przekroczenie prędkości z
    >dokonanych pomiarów i mandat jest _jeden_.

    Owszem, było.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2011-03-20 22:38:44
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > begin sth

    > Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadaÄ&#65533;, bo szybko jeĹźdĹźÄ&#65533;? ;)
    W sumie
    > raczej potrafiÄ&#65533; i nie przekraczajÄ&#65533; granic rozsÄ&#65533;dku.

    Ja bym z nimi nie gadal. Pieroły opowiadają a ty im wierzysz. Normalnie wała z
    ciebie robią. Tam robia, już zrobili. Daje się to odczuć po tym co i jak piszesz.

  • 40. Data: 2011-03-20 22:41:02
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>