  • 31. Data: 2011-10-23 16:10:55
    Temat: Re: ..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Hello Estera,

    >> Wyrazini
    >
    > ?

    Czytaj - kolina

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 32. Data: 2011-10-23 17:24:49
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Jak świstak pozawija w sreberka koleiny, studzienki, dziury, łaty i
    przystanki autobusowe na tym prawym pasie.

    -----

  • 33. Data: 2011-10-23 17:28:40
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Tak, jasne, napisz jeszcze, że idealnie poziomo samoloty powinny skręcać.

    -----

  • 34. Data: 2011-10-23 17:32:58
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-23, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > O czym?

    [...]

    > ?

    Nie wyciągaj z KFów...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2011-10-23 17:58:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Zjedz z lewego pasa.Po co komuś podnosić ciśnienie, na kimś ten
    > podkurwieniec którego nie puszczasz będzie musiał się wyładować.
    > Im mniej działasz na nerwy tym mniejsze prawdopodobieństwo że spotkasz
    > frustrata na swojej drodze. Żyj i daj żyć.

    Dokładnie o to chodzi, udowadnianie komuś że nie znajdzie się głupszy
    podkur.... na drodze niż Ty sam, mija się z celem.

  • 36. Data: 2011-10-23 20:55:29
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-10-22 22:23, KrisB pisze:
    > dura lex set lex

    dura lex _sed_ lex

    --
    venioo
    GG:198909

  • 37. Data: 2011-10-23 22:56:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

    Sunday, October 23, 2011, 3:59:18 PM, you wrote:

    > dobra, faktycznie jezeli byl to teren zabudowany to nie ma problemu przy
    > 2 pasach
    > :) thx za zwrocenie uwagi - dzieki grupie ciagle sie doksztalcam ;)

    Po raz kolejny - jakie znaczenie dla wyprzedzania z prawej strony na
    drodze dwujezdniowej ma to czy jest to teren zabudowany czy nie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-10-23 22:57:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Sunday, October 23, 2011, 4:10:55 PM, you wrote:

    > Czytaj - kolina

    Stałe IP?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2011-10-23 23:50:33
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    no wreszcie!

  • 40. Data: 2011-10-24 00:09:06
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Po raz kolejny - jakie znaczenie dla wyprzedzania z prawej strony na
    > drodze dwujezdniowej ma to czy jest to teren zabudowany czy nie?

    Biorac pod uwage to, ze skrecal w lewo, to zapewne nie byla to
    dwujezdniowa. A wtedy poza zabudowanym musza byc co najmniej 3 pasy do
    jazdy w tym samym kierunku (o ile nic nie popitolilem)

    --
    venioo
    GG:198909