  • 11. Data: 2014-05-06 09:31:44
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 06.05.2014 09:22, Grejon wrote:
> [...]
    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    > I z tej autostrady nie da się zjechać na drogę, przy której jest stacja?

    No to znalazles doskonale rozwiazanie. Od teraz bedzie sie robic
    autostrady bez stacji, bo zawsze mozna gdzies zjechac z wlasciwego
    kierunku i zatankowac.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 12. Data: 2014-05-06 09:33:40
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 06.05.2014 09:22, Grejon pisze:

    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    > I z tej autostrady nie da się zjechać na drogę, przy której jest stacja?

    Nie da się kurwa, bo jak płacę za autostradę to mam prawo nią jechać, a
    nie kurwa, po okolicznych wioskach szukać stacji!

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 13. Data: 2014-05-06 09:36:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-06 09:31, Malpy i Delfiny pisze:

    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    > No to znalazles doskonale rozwiazanie. Od teraz bedzie sie robic
    > autostrady bez stacji, bo zawsze mozna gdzies zjechac z wlasciwego
    > kierunku i zatankowac.

    Ale mówimy chyba o autostradzie, na której stacje mają powstać, prawda?
    Wg ciebie lepiej by było żeby gotowa autostrada była zamknięta bo nie ma
    przy niej knajpy?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 14. Data: 2014-05-06 09:36:22
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-05-06 09:33, Wiesiaczek pisze:

    > Nie da się kurwa, bo jak płacę za autostradę to mam prawo nią jechać, a
    > nie kurwa, po okolicznych wioskach szukać stacji!

    A czy ktoś ci broni? Brak stacji uniemożliwia przejechanie 200 km? Coś
    nowego.

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 15. Data: 2014-05-06 09:56:23
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 May 2014 09:18:49 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3356889,prawi
    e-200-km-bez-stacji-paliw-na-trasie-s8a4,id,t.html

    Rozumiem, brak stacji.

    Ale Ty pisałeś o braku możliwości zjechania w ogóle:
    "i mozna jechac nawet 200 km bez mozliwosci
    tankowania lub postoju na parkingu.

    gorzej jak ktos sie zle poczuje

    jak stanie - karambol gotowy,
    jak bedzie jechal dalej - moze sie to tez skonczyc wypadkiem."

    Nie ma słowa w artykule o niemożności zjechania, tym bardziej że jest mowa
    również o S8 gdzie nie płacisz za przejazd i nie będziesz stratnym gdybyś
    musiał odbić w bok.

    Poza tym nie słyszałem, że Państwo ma obowiązek zmusić kogokolwiek do
    otwarcia stacji paliw bo jeden-z-drugim po przejechaniu 50 kilometrów na
    rezerwie wjechali na autostradę i nagle stanęli w szczerym polu.

    --
    Franc

  • 16. Data: 2014-05-06 10:14:32
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-05 19:29, Malpy i Delfiny pisze:
    > mamy autostrady
    >
    > i mozna jechac nawet 200 km bez mozliwosci
    > tankowania
    Marudzisz. Ostatnio tankowałem na A4 ON po 5,74 i żałowałem, że nie
    zjechałem gdzieś w bok, bo normalnie nie przekraczał 5,20.
    Czy stacja paliw bezpośrednio przy autostradzie to aż takie dobro?
    Jacek

  • 17. Data: 2014-05-06 10:32:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiesiaczek W...@c...pl ...

    > Nie da się kurwa, bo jak płacę za autostradę to mam prawo nią jechać,
    > a nie kurwa, po okolicznych wioskach szukać stacji!

    Płacisz?
    Mowa o S8. Ona jest płatna?

    Tak czy siak - stacje powstaną. I zgadzam się, że byłoby idiotyzmem czekać
    na stacje jak droga gotowa.
    A to ze chętni się wahaja?
    Nie zgadzam się, aby w zamian stajcę budowało państwo bo to byłaby kolejna
    ciepła emeryturka dla znajomych królika.

  • 18. Data: 2014-05-06 10:32:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grejon g...@g...com ...

    e-200-km-bez-stacj

    > I z tej autostrady nie da się zjechać na drogę, przy której jest
    > stacja?

    Ale on nie szuka stacji.
    Szuka pocieszenia i możliwości ponarzekania.
    Nie znasz takich typów?

  • 19. Data: 2014-05-06 11:36:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 06 May 2014 09:36:04 +0200 osobnik zwany Grejon
    napisał:

    > Ale mówimy chyba o autostradzie, na której stacje mają powstać, prawda?
    > Wg ciebie lepiej by było żeby gotowa autostrada była zamknięta bo nie ma
    > przy niej knajpy?

    oczywiście. bo wtedy mógłby jęczeć, że niedobry RZONT nie otwiera
    autostrady mimo, że jest gotowa :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2014-05-06 12:17:21
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Wiesiaczek" wrote in message news:lka38l$q3p$1@node1.news.atman.pl...

    > I z tej autostrady nie da się zjechać na drogę, przy której jest stacja?

    > Nie da się kurwa, bo jak płacę za autostradę to mam prawo nią jechać, a
    > nie kurwa, po okolicznych wioskach szukać stacji!

    To lepiej nie wyjeżdżaj gdzieś dalej za granicę, bo możesz się mocno
    zdziwić:

    https://picasaweb.google.com/lh/photo/QgkTzJs2ZUJ9y8
    xdXwi_ftMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

    A to wcale nie była największa odległość do następnej stacji...

    --
    Axel