  • 91. Data: 2014-05-08 11:53:13
    Temat: Re: mamy autostrady
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 07 May 2014 18:18:31 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

    > Chyba pomyliłeś S8 z A2 :)

    racja :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-05-08 14:53:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości
    On Thu, 8 May 2014, J.F. wrote:

    >Ototo :)
    >Zostaniesz z obowiązkiem oddania MOPa pół roku po zakończeniu
    >"prac podstawowych" czyli położenia nawierzchni, nie mając
    >pojęcia czy nastąpi to w 2015 czy 2020.

    Ale nawierzchni nie kladzie sie w tydzien.
    Jak juz zaczna droge robic, to zaczniesz i parking.

    Za to po otwarciu bedzie naprawde gotowa do jazdy :-)

    J.

  • 93. Data: 2014-05-08 16:16:06
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Zapewne w swojej szafie.
    > Hiki tam ma wszystko.

    Psychuszkę chyba też :)

  • 94. Data: 2014-05-08 16:29:20
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-06 09:18, Malpy i Delfiny pisze:
> [...]

    Ale to trasa S8 a nie autostrada. Autostrady bez stacji benzynowych to
    jest raptem 30 km w postaci obwodnicy Wrocławia. Ogarnij się Hikki. Masz
    raptem 100 km do przejechania ad Walichnowów do Długołęki. Wole oddawane
    sukcesywnie do użytku kolejne odcinki S8 bez MOPów niż czekanie aż
    zrobią stacje, bary itp. Z Wrocka do Katowic też przez parę lat jeździło
    się autostradą bez tankowania. Parę razy musiałem zjechać i szukać
    stacji po wiochach

    Mario

  • 95. Data: 2014-05-08 16:43:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    >Ale to trasa S8 a nie autostrada. Autostrady bez stacji benzynowych

    Bez znaczenia, bo to praktycznie to samo.

> [...]
    >Masz raptem 100 km do przejechania ad Walichnowów do Długołęki. Wole
    >oddawane sukcesywnie do użytku kolejne odcinki S8 bez MOPów niż

    Ja tez, tym niemniej:
    a) mozna bylo MOP i stacje zaplanowac wczesniej, tak zeby juz byly
    gotowe na otwarcie, albo wkrotce pozniej,
    ba - zaplanowane to one byly, trzeba bylo wczesniej przetarg
    oglosic.

    b) do czasu otwarcia stacji mozna postawic stosowne znaki, wraz z
    informacja ze do nastepnej stacji np 35 km.

    c) ... ciekawe ile by dal wlasciciel stacji w Walichnowach czy tam
    przy pierwszym zjezdzie za tabliczke "nastepna stacja za 200km" :-)

    >Z Wrocka do Katowic też przez parę lat jeździło się autostradą bez
    >tankowania. Parę razy musiałem zjechać i szukać stacji po wiochach

    No i przyjemne to nie bylo (choc jak pisalem - z nieco innych
    przyczyn). Mozna zrobic lepiej.
    A tymczasem lata minely, a drogowcy ciagle tak samo robia.

    J.

  • 96. Data: 2014-05-08 18:35:39
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 07 May 2014 19:21:13 +0200, Malpy i Delfiny
    <h...@a...pl> wrote:

    >Dziwny jestes.

    Być może.

    >Nad wygode przedkladasz niewygode.

    Po czym wnosisz?

    >No ale to twoja broszka. Wolisz nie miec mozliwosci zatankowania niz
    >miec taka mozliwosc.

    Dokładnie, moja broszka. Staram się nie tankować na stacjach przy
    autostradach.

    >Do tego powstaje cala filozofia, ze planuje sie z map i tankuje przed
    >wyjazdem. Ze na stacjach jednych taniej a na drugich gorzej.

    Każdy ma jakieś hobby.

    >A moze ktos inaczej niz ty woli wygodnie? Woli zaplacic wiecej niz bujac
    >sie po zjazdach w poszukiwaniu stacji, czy pamietac o zatankowaniu przed
    >wjazdem na dluzsza trase gdzie nie ma stacji.

    Nie mój problem.

    >Przyklady z innych panstw? No co one znacza? Ze miliony much nie moga
    >sie mylic i gowno jest smaczne i pozywne?

    Smacznego. I sio do szafy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 97. Data: 2014-05-08 18:43:39
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 08.05.2014 18:35, jerzu wrote:

    > Po czym wnosisz?

    Po tym, ze podajesz przyklad mniejszej wygody jako argument za tym, ze
    przecie zgdzies indziej tez tak maja,

    > Dokładnie, moja broszka. Staram się nie tankować na stacjach przy
    > autostradach.

    Ktos inny - podobnie jak ja - wilo miec jednak wybor miedzy nie
    zatankowac bo nie ma a awaryjnie zatankowac, bo jest.

    > Nie mój problem.

    No i?

    > Smacznego. I sio do szafy.

    Ahhhh, gumbusowa argumentacja

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 98. Data: 2014-05-08 20:58:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 May 2014, J.F wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    >
    > Ale nawierzchni nie kladzie sie w tydzien.

    Racja. Słuszna.
    Ale ja nie pisałem o zaczęciu, lecz zakończeniu kładzenia ;)

    > Jak juz zaczna droge robic, to zaczniesz i parking.

    Teraz wyjaśnij, skąd wiesz, że skoro zaczęli w maju 2014,
    to skończą w 2015 czy w 2020?
    Dinozaura albo IX-wieczny gród wykopią, albo zaczynającym
    (kopanie) jest firma w "pewną" gwarancją chińskiego banku
    i ... już. W połowie robota staje i stoi.

    > Za to po otwarciu bedzie naprawde gotowa do jazdy :-)

    Tego nigdy nie podważałem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 99. Data: 2014-05-09 01:41:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 May 2014 20:58:26 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> [...]
    > (kopanie) jest firma w "pewną" gwarancją chińskiego banku
    > i ... już. W połowie robota staje i stoi.

    No tak. Jakos bylem przyzwyczajony to tego ze jak juz zaczna to robota
    leci, a tu faktycznie - mamy pare przykladow gdzie droga byla dluga i
    wyboista.

    J.

  • 100. Data: 2014-05-09 09:03:30
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08 maj 2014 10:16, Gotfryd Smolik news pisze:
> [...]
    > kryterium, przyjmujące istnienie "prawnej definicji" autostrady
    > skutkującej wykluczeniem innych przypadków do kategorii "bezprawnych"
    > jest nieprawdziwe przy istnieniu więcej niż jednej "prawnej"
    > definicji; jak kto woli: na tekst "rak jest rybą" pada odpowiedź
    > "przecież to nie jest śledź", niewątpliwie prawdziwa :), acz
    > nie stanowiąca dowodu (dorsz też nie jest śledziem, co nie
    > dowodzi że nie jest rybą); wybór raka nie jest przypadkowy :>
    > (ze względu na wiadomą regulację prawną)
    > - ministra trzeba oczyścić z zarzutu bezprawnego stawiania znaku D-9

    Czyli jest autostradą w kontekście zasadności oznakowania. Bo w PoRD
    definicja autostrady jest bardzo liberalna - za autostrady mogłoby być
    uznanych 3/4 ekspresówek.

    Wedle pozostałych definicji autostradą NIE JEST - i dlatego nie ma tam
    na razie poboru opłat. Bo byłby nieuzasadniony. Nieważne, że spełnia
    wymogi autostrady wedle PoRD. Ale autostradą nie jest.

    --
    .B:artek.