  • 1. Data: 2011-09-09 21:14:50
    Temat: maly przemieszcz micra/yaris uwagi
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Szukam malego wozidla dla żony.

    Sprzedalismy mikre k11
    http://otomoto.pl/nissan-micra-C20503704.html
    (kupiła ja 1 osoba, ktora przyjechala ja zobaczyc:)

    i czas kupic coś nowszego w budzecie do ok 15k pln

    Miał być YARIS.... od tygodnia tylko je ogladam i jakas porażka, skatowane,
    zajechane, zasyfione.
    Widzialem chyba ze 6 i żaden nawet w polowie nie mogl dorownac sprzedanej
    mikrze...
    np:
    Wczoraj była
    http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-0-gaz-1-wl-krajowy-
    5-drzw-C20522000.html
    autko wyglada jak po ślepym kursancie, obczaskane z kazdej strony, blotnik
    lakierowany sprajem - przy okazji czesc silnika tez sie na bialo
    pomalowala... w środku syf, choć to malo powiedziane...

    Dzis wybralem sie do krakowa (ok100km) - wg rozmowy tel auto mialo malowany
    tylko zderzak - w rzeczywistosmi mialo malowane wszystko proccz dachu i to
    tak niechlujnie ze razem z chlapaczami!!
    http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-4-d4d-C20178015.htm
    Potem byl drugi yaris tez w kraku z tak bucowatym wlascicielem, że szkoda
    gadać - niech se pan sam oglada itp. Jak powiedzialem, ze dziekuje, do
    widzenia to nagle sie zrobil rozmowny, zachwalal itp a auto masakra..
    http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-3-C19935255.html

    Pojawilo sie nowe ogloszenie:
    http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-3-vvti-klima-abs-se
    rwis-kraj-C20592373.html
    dzwonie, że jade zobaczyc - na to facet mowi ze mam przyjechać w środe bo
    rodzice nim na wakacje pojechali... a pewnie teraz go picują do sprzedazy,
    bo ponoś tylko drzwi do polowy byly malowane..

    Jutro mam jechac zobaczyc:
    http://allegro.pl/yaris-salon-polska-klima-1-wlascic
    iel-i1802503863.html
    ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet
    elektrycznych szyb?

    ->->->->

    i tak sie zastanawiam czy nie odpuscic z jariskami i nie zainteresować się
    choćby mikrą k12 z silnikiem 1,2 80PS - takie mam 2 w okolicy od 1
    wlasciciela w stanie super.

    Macie jakies porownanie YARIS-MICRA?
    Czy 1,2 w mikrze to jest silnik ze reni???

    Co jeszcze z maluchów polecacie?
    Zalezy mi na aucie jak najmniej korodującym:-) mało palącym i z mozliwosci
    zagazowania

    ---
    adam uttecht

  • 2. Data: 2011-09-09 22:47:54
    Temat: Re: maly przemieszcz micra/yaris uwagi
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "uciu" napisał w wiadomości news:j4dojb$vlj$1@news.onet.pl...
    > http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-0-gaz-1-wl-krajowy-
    5-drzw-C20522000.html
    > autko wyglada jak po ślepym kursancie, obczaskane z kazdej strony, blotnik

    Że się odważył zagazować. Te silniki oficjalnie nie miały zgody na lpg.
    Założenie lpg do 1.0 skutkowało utratą gwarancji, podczas gdy 1.3
    można było zagazować w dowolnym uprawnionym serwisie.

  • 3. Data: 2011-09-09 23:03:13
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam malego wozidla dla żony.

    Yaris to porażkowaty samochód, polecam fabię 1 taką z okolicy 2007

  • 4. Data: 2011-09-09 23:04:21
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-09 21:14, uciu pisze:
> [...]
    iel-i1802503863.html
    > ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet

    ten egzemplarz nie ma klimy, popatrz na zdjecia wnetrza, sterowanie od
    zwyklego nawiewu :)

  • 5. Data: 2011-09-09 23:10:10
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-09 23:04, mister pisze:
    > ten egzemplarz nie ma klimy, popatrz na zdjecia wnetrza, sterowanie od
    > zwyklego nawiewu :)

    sorry, nie zauwazylem przycisku AC.

  • 6. Data: 2011-09-09 23:11:17
    Od: Jelonek <a...@t...pl>

    Dnia Fri, 9 Sep 2011 21:14:50 +0200, uciu napisał(a):

    > Szukam malego wozidla dla żony.
    >
    > Sprzedalismy mikre k11
    > http://otomoto.pl/nissan-micra-C20503704.html
    > (kupiła ja 1 osoba, ktora przyjechala ja zobaczyc:)

    Nie rozumiem, sprzedałeś Micrę, bo potrzebujecie większego auta, a teraz
    szukasz małego auta?

  • 7. Data: 2011-09-09 23:25:02
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Nie rozumiem, sprzedałeś Micrę, bo potrzebujecie większego auta, a teraz
    > szukasz małego auta?

    w zalozeniu miało być wieksze by przy wsadzonym wozku do bagaznika nie
    skladac tylnej kanapy... taki był plan bo to ją w k11 wkurzało...

    ale po przymiarkach do kilku aut i przejazdzkach(leonem,corollą) żona
    stwierdziła ze nie czuje tak dużych aut i jednak woli zlozone siedzenia...

    plany wiec sie zmianiły i szukamy czegoś małego ale nowszego

    typem jeszcze jest jazz bo to coś pomiedzy ale cenowo ciezko

    uciu

  • 8. Data: 2011-09-09 23:32:10
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2011 22:47:54 +0200, jerry napisał(a):

    > Że się odważył zagazować.
    A mnie ciekawy co za ułomny kolo zaprojektował tę deskę rozdzielczą? I
    dla kogo :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 9. Data: 2011-09-09 23:37:55
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Yaris to porażkowaty samochód, polecam fabię 1 taką z okolicy 2007

    tylko to auto musi mieć to coś co sie podoba kobiecie...fabia tego nie ma:)

    uciu

  • 10. Data: 2011-09-09 23:43:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 9 Sep 2011 23:37:55 +0200, uciu napisał(a):

    > tylko to auto musi mieć to coś co sie podoba kobiecie...fabia tego nie ma:)

    No jak nie jak tak... Fabie się bardzo kobietom podobają.
    Mają pewność, że mąż tym na dupy z pewnością nie pojedzie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.