  • 11. Data: 2011-09-10 00:40:54
    Temat: Re: maly przemieszcz micra/yaris uwagi
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    uciu wrote:

    > ale po przymiarkach do kilku aut i przejazdzkach(leonem,corollą) żona
    > stwierdziła ze nie czuje tak dużych aut i jednak woli zlozone
    > siedzenia...

    Czyli bedzie sobie utrudniac zycie, bo nie chce sie nauczyc jazdy
    wiekszym autem? Spoko.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2011-09-10 01:01:22
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jaroslaw Berezowski

    > A mnie ciekawy co za ułomny kolo zaprojektował tę deskę rozdzielczą? I
    > dla kogo :)

    Był taki okres, że jaskinia gdzieś po środku była w modzie. ;-)

  • 13. Data: 2011-09-10 07:19:30
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" napisał w wiadomości
    > A mnie ciekawy co za ułomny kolo zaprojektował tę deskę rozdzielczą? I
    > dla kogo :)
    Mąż, dla żony. Moja, przynajmniej na początku, nie wiedziała
    jak szybko jedzie :)

  • 14. Data: 2011-09-10 09:15:00
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Czyli bedzie sobie utrudniac zycie, bo nie chce sie nauczyc jazdy
    > wiekszym autem? Spoko.

    to jest auto do pracy i po zakupy, wózek tam bedzie jechał okazjonalnie bo
    gdzieś dalej jezdzimy vanem.

    uciu

  • 15. Data: 2011-09-10 09:27:03
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A mnie ciekawy co za ułomny kolo zaprojektował tę deskę rozdzielczą? I
    > dla kogo :)

    Księgowy. Centralny wyświetlacz jest dużo tańszy niż normalny kokpit.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2011-09-10 09:36:39
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    Cześć,

    > Pojawilo sie nowe ogloszenie:
    > http://otomoto.pl/toyota-yaris-1-3-vvti-klima-abs-se
    rwis-kraj-C20592373.html

    > dzwonie, że jade zobaczyc - na to facet mowi ze mam przyjechać w środe
    > bo rodzice nim na wakacje pojechali... a pewnie teraz go picują do
    > sprzedazy, bo ponoś tylko drzwi do polowy byly malowane..

    O tej zapomnij, bo 3d - jeżeli żona ma wozić brzdąca, wygodniej będzie 5d.

    > Jutro mam jechac zobaczyc:
    > http://allegro.pl/yaris-salon-polska-klima-1-wlascic
    iel-i1802503863.html
    > ale nie dziwne jest ze ma klima a nie ma radia cd, poduchy czy nawet
    > elektrycznych szyb?

    Ta wygląda ładnie. Co do wypasu, chyba była po prostu doposażana
    opcjami. PP tylko u kierowcy. Sam niedawno wybierałem dla mamy, ten sam
    rocznik z klimą i skórą (oryginalna toyoty na zamówienie), w podobnej
    cenie. Tyle że tam było i CD i elektryczne szyby (za to bez pp
    pasażera). Wcześniej miała Lunę bez klimy, tam była i PP pasażera i
    skórzana kierownica w standardzie.
    Jak masz klimę, to brak el.sz nie powinien przeszkadzać.

    Pozdr.,
    Michał

  • 17. Data: 2011-09-10 09:37:18
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    A i generalnie w 1.0vvti w ogóle zapomnij o gazie. Ten silnik tak mało
    pali że to w ogóle nie ma sensu, po co go psuć?!!!

    Michał

  • 18. Data: 2011-09-10 13:11:21
    Od: a...@g...pl

    uciu wrote:

    > to jest auto do pracy i po zakupy, wózek tam bedzie jechał okazjonalnie bo
    > gdzieś dalej jezdzimy vanem.

    IMO nadal to błąd - ciut większe auto i po tygodniu nie będzie chciała
    mniejszego. U mnie żona jeździ vanem po przesiadce z corsy i za chiny już
    nie chce corsy.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 19. Data: 2011-09-10 13:42:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dla kogo :)

    Księgowy. Centralny wyświetlacz jest dużo tańszy niż normalny kokpit.

    ===========

    Czy możesz to rozwinąć?

  • 20. Data: 2011-09-10 14:29:36
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Co jeszcze z maluchów polecacie?

    Swift? Ma fajny automat ;-)

    > Zalezy mi na aucie jak najmniej korodującym:-) mało palącym i z
    > mozliwosci zagazowania

    Nie wiem czy w malym autku LPG ma sens, ale jesli zona robi wiecej niz
    5-10k rocznie to juz ma.

    Aporpos pytania skad brac: nie wiem ile chcesz na to przeznaczyc, ale
    czasami warto odwiedzic salony - tam tez jest masa samochod 1, 2, 3
    letnich, a najczesciej (bo wszedize zdazaja sie babole) stan nie budzi
    watpliowsci i wiadomo co bylo malowane itd [sam tak kupilem].

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327