  • 31. Data: 2011-09-22 20:17:35
    Temat: Re: maly przemieszcz micra/yaris uwagi
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Hyundai Getz. Egzemplarze doinwestowane w porownaniu do tojoty,
    > jakosciowo nie odbiega od tojoty a cena bardziej atrakcyjna.

    udalo sie kupić ładnego, krajowego Y1 z pierwszej ręki, z full serwisem
    tylko w jednym aso i przebiegiem 70kkm:-)

    Po przejechaniu 600km jesteśmy mega zadowoleni:-)

    :-)

  • 32. Data: 2011-09-29 22:45:45
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Dman-666" <d...@t...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.28e28ab3324cc6209896bd@news.onet.pl...

    > BTW: Y2 jest ze wszechmiar srednia konstrukcja - jedyna zaleta jest
    > ilosc miejsca w porownaniu z Y1, jakosc ASO (bezkonkurencyjna) oraz
    > bezawaryjnosc. Cala reszta jest albo niepoprawiona albo spieprzona:

    też nie jestem miłośnikiem tego auta

    > -"nowy" silnik 1.0 jest pomylka w Y2

    fakt, że można odnieść wrażenie ze silnik nei jest podłączony do kół

    > Niestety, lekki i zwinny zapizdzacz jakim byl Y1 to juz historia ;-)

    no tak, stary był lepszy. Ale już Yaris 3 wyglada lepiej od jedynki. Tyle ze
    silnik trzeba 1,3 zeby w ogole jechalo