  • 1. Data: 2011-09-09 16:21:35
    Temat: Warszawa - parking strzeżony
    Od: btn <s...@g...com>

    Witajcie
    Poszukuję parkingu strzeżonego w pobliżu dworca kolejowego Warszawa
    Centralna lub Warszawa Wschodnia. Ważne żeby był jak najbliżej tego
    obiektu. Jakich cen się spodziewać za pozostawienie auta na około 7
    dni?

  • 2. Data: 2011-09-09 17:37:16
    Temat: Re: Warszawa - parking strzeżony
    Od: Tomek <t...@u...poczta.onet.pl>

    http://www.towing.com.pl/usp.htm

    Przy centralnym 55zł/dobę

  • 3. Data: 2011-09-09 17:37:50
    Od: "Stan69" <g...@w...pl>

    >Poszukuję parkingu strzeżonego w pobliżu dworca kolejowego Warszawa

    dlaczego chcesz szczezony?
    Polecam Złote Tarasy (podziemny więc nie pada)

  • 4. Data: 2011-09-09 22:22:27
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "btn" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >Centralna lub Warszawa Wschodnia. Ważne żeby był jak najbliżej tego
    >obiektu. Jakich cen się spodziewać za pozostawienie auta na około 7

    Przy dw. Wschodnim jest kilka różnych opcji:

    Najbliżej, ale nie gwarantuję wolnych miejsc na cały tydzień:
    1. Mały parking strzeżony na ulicy Kijowskiej, przy pętli tramwajowej.
    2. Drugi bardzo podobny też na Kijowskiej tuż obok dworca. Jest
    zlokalizowany po prawej stronie jadąc od Targowej.
    3. Kolejny jest z drugiej strony dworca u zbiegu ulic Lubelskiej i
    Skaryszewskiej.

    Najpewniej, jeżeli chodzi o wolne miejsca:
    4. Duży parking strzeżony na ulicy Markowskiej, ok. 500 metrów od dworca.
    Tam z miejscami nie powinno być problemu, jeśli dobrze pamiętam wisi nawet
    info o wolnych miejscach.
    5. Parking u zbiegu ulic Radzymińskiej i Folwarcznej. Duży parking i tutaj
    na 100% znajdziesz miejsce. Po drugiej stronie ulicy Radzymińskiej
    (dokładnie na wprost) jest drugi i tu też miejsce będzie. Pozornie jest to
    daleko, ale jeżeli uwzględnisz przejazd tramwajem 1 przystanku, to okazuje
    się, że jednak to przysłowiowy rzut beretem.

    Na Pradze średnia cena to 10zł za dobę dla okazjonalnych klientów.

  • 5. Data: 2011-09-10 23:36:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Sep 2011 17:37:50 +0200 osobnik zwany Stan69
    wystukał:

    > dlaczego chcesz szczezony?
    > Polecam Z?ote Tarasy (podziemny wiec nie pada)

    kolina, znowu zmieniasz niki?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?