-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
Date: Fri, 21 May 2010 16:16:17 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 184
Message-ID: <ht64hh$so7$1@news.onet.pl>
References: <ht3097$1du2$1@alfa.ceti.pl> <ht30uf$3d5$1@news.onet.pl>
<ht31ba$1epl$1@alfa.ceti.pl> <ht3280$80m$1@news.onet.pl>
<s...@d...wkurw.org> <ht3q6c$tkv$1@news.onet.pl>
<ht40bf$och$1@news.mm.pl> <ht41iu$o3g$1@news.onet.pl>
<ht529j$l54$1@news.mm.pl> <ht557q$gbe$1@news.onet.pl>
<ht58f8$arv$1@news.mm.pl> <ht5929$rej$1@news.onet.pl>
<ht5c2u$256l$1@news.mm.pl> <ht5ds0$ce6$1@news.onet.pl>
<ht5fis$10tm$1@news.mm.pl> <ht5gl0$m54$1@news.onet.pl>
<ht5ime$2mcq$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274451313 29447 91.150.222.21 (21 May 2010 14:15:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 May 2010 14:15:13 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282376
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ht5ime$2mcq$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> Twoje doswiadczenie jest spaczone pieniedzmi i maksymalnym zyskiem (to
>>> akurat jest oczywiste w tej branzy).
>>
>> Rozumiem, że jako ostateczny autorytet w dyskusji mamy traktować kogoś,
>> kto za parę tysięcy kupił pierwszego w życiu tds-a (a najprawdopodobniej
>> drugie lub trzecie auto w życiu) i na szczęście nie miał z nim problemów.
>> To jest wyrocznia prawdy wszelakiej.
>
> Przestan moze juz zgadywac ile kupilem samochodow w zyciu.
Się pochwal, Karolek. Nie ma się czego wstydzić. Jakież to niesamowite wozy
były?
>> Oczywiście, że w każdym zawodzie, polegającym na obrocie jakimkolwiek
>> towarem, szuka się dostawców, którzy mogą ten towar sprzedać tanio, oraz
>> odbiorców, którzy za towar zapłacą więcej. Rynek samochodowy niczym się
>> tutaj nie różni.
>>
>
> I nie rozni sie rowniez tym, ze lepiej omijac posrednikow.
Nie do końca, ale nie będę Ci zmieniał światopoglądu.
>>> Tak, na warsztacie samochodowym, a nie w komisie jak Ty :P
>>
>> A jak te badania wyglądały? ;)
>>
>
> Jak badania organoleptyczne.
Macałeś te auta jakimś organem?
>>> Tak, tak da sie :P
>>> Maluchem tez krecilem :>
>>
>> Jeśli Twój TDS nie jest w stanie wykręcić bączka, to masz pod maską
>> ruinę, a nie silnik.
>>
>
> Wlasnie dlatego, ze nikt nim nie probuje takich manewrow to ruina nie
> jest.
No to albo się da TDS-em wykręcić bączka, albo się nie da. Zdecyduj się. Bo
twierdziłeś niedawno, że się nie da, potem że się da, ale się nie da wrócić
do domu...
>>> Jasne, a jak jeszcze uda sie wrocic tym samochodem do domu to bedzie
>>> mega sukces.
>>
>> Było o kręceniu bączków, a nie o wracaniu do domu.
>>
>
> No ale jak ktos bedzie chcial go sprzedac (jezdzacego) to musi wrocic do
> domu :>
To dyfry BMW rozwalają się po jednym bączku?
>>> Raczej idiotyczna.
>>> BMW szczyle dozynaja, a w audi same dziadki do kosciola jezdza :P
>>
>> Większą masz szansę na trafienie dziadka w Audi, niż dziadka w BMW ;)
>>
>
> Czy ja wiem, jak sie przygladalem w nieczech jacy ludzie jezdza to
> kierowcy BMW od kierowcow Audi niczym sie nie roznili (w sensie i tu i tu
> byli przedstawiciele roznych pokolen i poziomu zamoznosci, raczej nie
> wygladajacy na sklonnych do szalenstw).
Aha, patrzyłeś na kierowców w E36? ;)
>>> Taa.
>>> Nie zmienia to faktu, ze przez ostatnie 100kkm nikt tego ruszac nie
>>> musial.
>>
>> Chciałbym zobaczyć ten okaz zdrowia ;)
>>
>
> Zdrowia, po prostu samochod na biezaco serwisowany i sprawny technicznie.
> Nikt nie przeczy ze swoje lata ma, przebieg rowniez i pewne rzeczy trzeba
> naprawiac, ale nie wyglada to tak jak probujesz to przedstawic.
Oooo czyli juz nie takie mega super zajebiste auto - tylko po prostu sprawne
technicznie. Czyli co - rano zapala? ;)
>>> W ogole malo rozumiesz.
>>> Skoro, ktos musialby wymienic ten elemnt po powiedzmy 100-150kkm to z
>>> cala pewnoscia ja juz tez musialbym to wymienic.
>>
>> A jeśli go wymienił po 250 tysiącach, a Twój TDS ma realnego przebiegu
>> tak z 150 tysięcy więcej, niż sądzisz? ;)
>
> Jakbym go kupil od Ciebie to pewnie by tak bylo :P
> Pewnie dlatego nie kupilem nigdy auta od handlarza (i nie ze omijam
> handlarzy z zasady).
A to ile masz przejechane tym swoim wozem?
>> To ja powiem to tak - nie spotkałem jeszcze żadnego kluczowego elementu
>> zawieszenia gumowo-stalowego (mowa o typowym silentbloku), który
>> wytrzymał c.a. 300 tys km i 16 lat jazdy, przy czym ostatnie 100 tysiecy
>> po polskich drogach. Sam fakt starzenia się gumy powoduje, że ta część
>> albo już jest w bardzo złej kondycji i po prostu ten fakt ignorujesz,
>> albo została wymieniona i tego faktu nie zauważasz.
>
> Jeszcze nie dobilem do 300kkm, jak tyle bedzie to moze Ci taki element
> sprezentuje :P
A, nie dobiłeś do 300 tysięcy... No to zdecydowanie nie wierzę w ten
przebieg ;)
>>> Przepusc jakies dobre samochody, a nie padaki :>
>>
>> Panie Posiadaczu Dwóch Samochodów W Życiu - dziękuję za cenne wskazówki
>> ;)
>>
>
> Wyciaganie blednych wnioskow widac lezy w Twojej naturze.
Dobra, trzech samochodów.
>>> Moze zagladnij do SJP, bo chyba jestes na bakier ;>
>>
>> Ty może lepiej tam nie zaglądaj, bo jeszcze na jakieś trudne słowo
>> trafisz, np. przepraszam.
>
> Mam Cie przepraszac za to, ze Ty sciemniasz?
> Klientow przepraszasz jak sprzedajesz im te zlomy?
Nie, ale nie mówię im "weź nie pierdol".
>>> Nie ma zadnej szansy pod warunkiem, ze uklad chlodzenia jest sprawny.
>>
>> Pod warunkiem. A jeśli był niesprawny, to aluminiowa mówi papa, żeliwna
>> żyje dalej.
>
> Tak, bo audi nie stosuje aluminiowych glowic.
> BTW zeliwne tez pekaja.
Wow! No to mamy pierwszą przewagę Audi - ma dużo trwalsze głowice, nie
podatne tak bardzo na pękanie, bo:
- mniejsze
- żeliwne
Uczysz się. Powoli, bo powoli, ale się uczysz.
>>
>>> A gdzie sie stosuje zeliwne glowice to juz nie bede pisal ;P
>>
>> Na pewno nie stosuje się ich w TDS-ach.
>
> I Bogu dzieki.
Niestety gdyby ten silnik miał głowicę żeliwną, byłby naprawdę fajną
jednostką.
>>> 2.5TD VM tez ma chyba zeliwne nawet 4 :P
>>
>> Kolejna zajebista konstrukcja do porównania ;)
>>
>
> Z zeliwnymi glowicami, bardzo krotkimi, tak jak lubisz :P
Sam materiał to nie wszystko.
>>> WOW, ja po miescie kombiakiem z automatyczna skrzynia mam 10l, a
>>> ostatnio nawet ponizej (E36 bedzie palila mniej).
>>> 12l to bede mial jak bede na kazdych swiatlach pierwszy.
>>
>> Przyjedź do Krakowa/Warszawy/Wrocławia/Łodzi. To są miasta, o jakich ja
>> piszę. Jeżeli Twój kombi z automatem pali po mieście 10/100, to jeździsz
>> po MIASTECZKU.
>>
>
> To Twoje zdanie.
Nie zdanie, tylko praktyka.
Jurand
Następne wpisy z tego wątku
- 21.05.10 16:38 Jurand
- 21.05.10 16:48 Jarek Pudelko
- 21.05.10 17:05 Jurand
- 21.05.10 17:33 Karolek
- 21.05.10 17:35 Karolek
- 21.05.10 18:09 Robert Rędziak
- 21.05.10 18:56 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 21.05.10 22:59 Karolek
- 21.05.10 23:12 Karolek
- 22.05.10 14:39 Jurand
- 22.05.10 18:38 Karolek
- 22.05.10 20:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.05.10 21:27 Karolek
- 24.05.10 09:46 Jarek Pudelko
- 24.05.10 09:47 Jarek Pudelko
Najnowsze wątki z tej grupy
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
Najnowsze wątki
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta
- 2024-11-28 Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- 2024-11-28 skąd się biorą tacy debile?
- 2024-11-28 JDG i utylizacja sprzetu
- 2024-11-27 Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Bydgoszcz => QA Engineer <=
- 2024-11-28 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-28 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-27 Zielona Góra => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-27 Warszawa => Senior Java Developer <=