    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 16:16:17 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht5ime$2mcq$1@news.mm.pl...

    > Przestan moze juz zgadywac ile kupilem samochodow w zyciu.

    Się pochwal, Karolek. Nie ma się czego wstydzić. Jakież to niesamowite wozy
    były?

    > I nie rozni sie rowniez tym, ze lepiej omijac posrednikow.

    Nie do końca, ale nie będę Ci zmieniał światopoglądu.

    > Jak badania organoleptyczne.

    Macałeś te auta jakimś organem?

    > Wlasnie dlatego, ze nikt nim nie probuje takich manewrow to ruina nie
    > jest.

    No to albo się da TDS-em wykręcić bączka, albo się nie da. Zdecyduj się. Bo
    twierdziłeś niedawno, że się nie da, potem że się da, ale się nie da wrócić
    do domu...

    > No ale jak ktos bedzie chcial go sprzedac (jezdzacego) to musi wrocic do
    > domu :>

    To dyfry BMW rozwalają się po jednym bączku?

    > Czy ja wiem, jak sie przygladalem w nieczech jacy ludzie jezdza to
    > kierowcy BMW od kierowcow Audi niczym sie nie roznili (w sensie i tu i tu
    > byli przedstawiciele roznych pokolen i poziomu zamoznosci, raczej nie
    > wygladajacy na sklonnych do szalenstw).

    Aha, patrzyłeś na kierowców w E36? ;)

    > Zdrowia, po prostu samochod na biezaco serwisowany i sprawny technicznie.
    > Nikt nie przeczy ze swoje lata ma, przebieg rowniez i pewne rzeczy trzeba
    > naprawiac, ale nie wyglada to tak jak probujesz to przedstawic.

    Oooo czyli juz nie takie mega super zajebiste auto - tylko po prostu sprawne
    technicznie. Czyli co - rano zapala? ;)

    > Jakbym go kupil od Ciebie to pewnie by tak bylo :P
    > Pewnie dlatego nie kupilem nigdy auta od handlarza (i nie ze omijam
    > handlarzy z zasady).

    A to ile masz przejechane tym swoim wozem?

    > Jeszcze nie dobilem do 300kkm, jak tyle bedzie to moze Ci taki element
    > sprezentuje :P

    A, nie dobiłeś do 300 tysięcy... No to zdecydowanie nie wierzę w ten
    przebieg ;)

    > Wyciaganie blednych wnioskow widac lezy w Twojej naturze.

    Dobra, trzech samochodów.

    > Mam Cie przepraszac za to, ze Ty sciemniasz?
    > Klientow przepraszasz jak sprzedajesz im te zlomy?

    Nie, ale nie mówię im "weź nie pierdol".

    > Tak, bo audi nie stosuje aluminiowych glowic.
    > BTW zeliwne tez pekaja.

    Wow! No to mamy pierwszą przewagę Audi - ma dużo trwalsze głowice, nie
    podatne tak bardzo na pękanie, bo:
    - mniejsze
    - żeliwne

    Uczysz się. Powoli, bo powoli, ale się uczysz.

    > I Bogu dzieki.

    Niestety gdyby ten silnik miał głowicę żeliwną, byłby naprawdę fajną
    jednostką.

    > Z zeliwnymi glowicami, bardzo krotkimi, tak jak lubisz :P

    Sam materiał to nie wszystko.

    > To Twoje zdanie.

    Nie zdanie, tylko praktyka.

    Jurand