    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: majster od BMW w okolicach Oswiecimia
    Date: Fri, 21 May 2010 09:54:01 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht5cle$2f8k$1@news.mm.pl...

    > To zle mylisz matolku.
    > Ja swoje E34 touring 2.5TDS z 1994 roku kupilem jakies 4 lata temu za 10
    > tysiecy. Przejechalem 100kkm i jakos nie mam z tym samochodem zadnych
    > problemow.

    To musi być w super stanie, naprawdę. Nie znam nikogo, kto 15-letnim
    samochodem przejechał ostatnie 100 tys km po Polsce i nie miał w nim żadnych
    problemów/napraw. Jakaś unikatowa jednostka.

    > W glupia alfe (a to w koncu tylko fiat) w miesiac wlozylem kilka razy
    > wiecej niz w ta bete przez 4 lata.

    Pisałem Ci już - wziąłeś sobie kiepskie auto do porównania. Natomiast mam
    już mniej więcej przegląd Twojej wiedzy motoryzacyjnej - Alfa 146 i teraz
    Beta E36 TDS z 94 roku. No to jeszcze z 20 samochodów przed Tobą i będziesz
    mógł mniej więcej coś powiedzieć o motoryzacji jako takiej.

    > ROTFL :>

    Rozumiem, że masz problem z czytaniem treści ogłoszeń. No cóż...

    > To Ty przemysl co wypisujesz.
    > 15 tysiecy na A6 to moze i starczy, ale E34 to kupisz juz za 7 tysiecy.

    Ja nie piszę o modelach zeskrobanych ze ściany, w agonalnym stanie
    technicznym. Być może trudno Ci to zrozumieć. NIE KUPISZ ładnej E34 TDS za 7
    tysięcy, nawet jak byś chciał to z Niemiec ściągnąć, bo sama akcyza Cię
    finansowo zje. Albo mamy różne pojęcie na temat "ładnego" samochodu.

    > I w ogole trzeba byc niezlym ignorantem zeby porownywac te samochody ze
    > soba :/

    Dlaczego - mamy 14 tysięcy do wydania. Można szukać E34 TDS, można A6 2.5
    TDI. Ja wybrałbym A6 2.5 TDI. Albo Volvo V70 z tym silnikiem.

    Jurand.