eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyma dowalić mrózRe: ma dowalić mróz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabi188.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ma dowalić mróz
    Date: Fri, 12 Jan 2024 18:23:39 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
    <unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
    <8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
    <unljk6$2drae$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
    <o...@l...harvard.local> <unqtt1$3d6ll$2@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    NNTP-Posting-Host: aabi188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aabi188.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.34.188";
    logging-data="3359"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:PnuU3pTj05nKM6j7W59cBwSn+6g=
    sha256:yoEDyEKBzBWBiQ51j6G1CmAHoCAOAdqO+H4QgsOVbIg=
    sha1:OmIepjHMYsiMijTZHhKH5F+oUE0=
    sha256:bQMcgaJ2Yxuf5EtZ//d8OGUkClOuxGMVK5441ErFydA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719035
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 12 Jan 2024 13:18:35 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W dniu .01.2024 o 09:40 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:
    >> On 12.01.2024 08:18, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>> W tym wypadku, stabilne 13.7V utrzymywane jest nawet wtedy gdy włączę
    >>> wszystkie elektryczne odbiorniki - a mam ich dużo. Wszystkie fotele
    >>> podgrzewane, kierownica podgrzewana, lusterka i szyby, nagrzewnica na
    >>> full i auto trzyma stabilne 13.7V
    >>
    >> Sprawny alternator (fabryczny - bo dobrany przez producenta), nie będzie
    >> miał problemu z utrzymaniem takiego ładowania przy wszystkim (co
    >> fabryczne w aucie) załączonym.
    >>
    >> Podłącz przez przetwornicę jeszcze suszarkę i wtedy napisz, czy taki
    >> kozak ;-)
    >
    > Chodziło mi o to, że te sztywne 13,7V to zamierzone napięcie a nie jakieś
    > spadki po załączeniu odbiorników.
    > W sorento mam alternator chyba 150 lub 180A.
    > Przed sorento miałem C4 GP - tam to był kozak, miałem najwyższą wersję tej
    > cytryny (z pneumatycznym zawieszeniem) i alternator dawał 270A.

    Tylko to jest wartosc maksymalna - tyle alternator może dać na
    najwyzszych obrotach silnika.

    Przy mniejszych obrotach wydajnosc spada.

    No ale nawet jak spadnie do 50A, to ciągle ~600W ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: