-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aabi188.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ma dowalić mróz
Date: Fri, 12 Jan 2024 18:23:39 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <1...@4...net>
References: <X...@1...0.0.1>
<unf9ao$p70$1@mercurialis.man.poznan.pl>
<X...@1...0.0.1>
<17n4uj9up1192$.1ixmz8uq3bn2d.dlg@40tude.net>
<unisth$1u5lk$1@dont-email.me>
<8u6d2rzeu9el$.kzbm15wwlqhv.dlg@40tude.net>
<unljk6$2drae$1@dont-email.me> <X...@1...0.0.1>
<o...@l...harvard.local> <unqtt1$3d6ll$2@dont-email.me>
<o...@l...harvard.local>
NNTP-Posting-Host: aabi188.neoplus.adsl.tpnet.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aabi188.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.34.188";
logging-data="3359"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:PnuU3pTj05nKM6j7W59cBwSn+6g=
sha256:yoEDyEKBzBWBiQ51j6G1CmAHoCAOAdqO+H4QgsOVbIg=
sha1:OmIepjHMYsiMijTZHhKH5F+oUE0=
sha256:bQMcgaJ2Yxuf5EtZ//d8OGUkClOuxGMVK5441ErFydA=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719035
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 12 Jan 2024 13:18:35 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .01.2024 o 09:40 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:
>> On 12.01.2024 08:18, Tomasz Gorbaczuk wrote:
>>> W tym wypadku, stabilne 13.7V utrzymywane jest nawet wtedy gdy włączę
>>> wszystkie elektryczne odbiorniki - a mam ich dużo. Wszystkie fotele
>>> podgrzewane, kierownica podgrzewana, lusterka i szyby, nagrzewnica na
>>> full i auto trzyma stabilne 13.7V
>>
>> Sprawny alternator (fabryczny - bo dobrany przez producenta), nie będzie
>> miał problemu z utrzymaniem takiego ładowania przy wszystkim (co
>> fabryczne w aucie) załączonym.
>>
>> Podłącz przez przetwornicę jeszcze suszarkę i wtedy napisz, czy taki
>> kozak ;-)
>
> Chodziło mi o to, że te sztywne 13,7V to zamierzone napięcie a nie jakieś
> spadki po załączeniu odbiorników.
> W sorento mam alternator chyba 150 lub 180A.
> Przed sorento miałem C4 GP - tam to był kozak, miałem najwyższą wersję tej
> cytryny (z pneumatycznym zawieszeniem) i alternator dawał 270A.
Tylko to jest wartosc maksymalna - tyle alternator może dać na
najwyzszych obrotach silnika.
Przy mniejszych obrotach wydajnosc spada.
No ale nawet jak spadnie do 50A, to ciągle ~600W ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.24 21:49 PiteR
- 14.01.24 22:23 Dykus
- 14.01.24 22:43 io
- 15.01.24 08:28 Mateusz Bogusz
- 15.01.24 10:07 Tomasz Gorbaczuk
- 15.01.24 13:07 cef
- 16.01.24 11:57 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=