  • 21. Data: 2015-06-27 16:24:18
    Temat: Re: ludzie nie placa
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA4C69E1BDD2D9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Cały problem polegał na tym, ze pesel nie był wymagany.
    > Ale juz na szczescie to zmieniono.

    Była jeszcze niezgodność adresu. Zgadzało się tylko imię i nazwisko, ale
    oczywiście urzędnik z wyższym wykształceniem nie wpadnie na to, że w Polsce
    może mieszkać kilku Janów Kowalskich.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2015-06-27 17:00:27
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-06-27 o 16:24, yabba pisze:

> [...]

    versus:

    Skoro nie jest od kontrolowania i może skazać niewinnego, to PO CO ma
    kontrolować? Jeszcze się biedak przemęczy i będzie musiał pójść na
    chorobowe.

    To powinno być zmienione 25 lat temu. Ale widać były ważniejsze rzeczy
    do uchwalenia. Ciekawe ile jeszcze takich "ciekawostek" wypłynie.

    > Była jeszcze niezgodność adresu. Zgadzało się tylko imię i nazwisko, ale
    > oczywiście urzędnik z wyższym wykształceniem nie wpadnie na to, że w
    > Polsce może mieszkać kilku Janów Kowalskich.

    Aż dziw że w przypadku morderstw czy handlu kobietami adres czy pesel
    był istotny. Niesamowite, że wtedy nie brali z łapanki kogo popadnie,
    byle tylko imię i nazwisko się zgadzało.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 23. Data: 2015-06-27 17:10:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2015 13:34:26 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
    >
    > Cały problem polegał na tym, ze pesel nie był wymagany.
    > Ale juz na szczescie to zmieniono.

    Caly problem polega na tym, ze bata na takich nie ma.
    Zaplacil by taki jeden z wlasnej kieszeni, stanowisko stracil, czy
    poszedl siedziec, to zaraz by sie okazalo ze mozna sprawdzic
    dokladnie.
    Co to - pesela nie bylo, a wszystko inne sie zgadzalo ?

    J.

  • 24. Data: 2015-06-28 08:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Caly problem polega na tym, ze bata na takich nie ma.
    > Zaplacil by taki jeden z wlasnej kieszeni, stanowisko stracil, czy
    > poszedl siedziec, to zaraz by sie okazalo ze mozna sprawdzic
    > dokladnie.

    Mnie nie musisz przekonywać.

    > Co to - pesela nie bylo, a wszystko inne sie zgadzalo ?

    Czyli co?
    Imie i nazwisko sie zgadzało.
    Adres? Adres człowiek moze zmienic.

  • 25. Data: 2015-06-29 10:23:43
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Gratuluje.
    > Bronisz podejscie ze operacja sie udała ale pacjent zmarł.
    > Wszyscy wiedzieli, ze bez peseli łatwo pomylic osobe ale tez wszyscy
    > mieli to w dupie a proceder kwitł.
    > Tylko potłuczony urzednik moze bronic takiego stanu prawnego.
    Dziekuje. Aczkolwiek urzednikiem nie jestem.
    Jednakze wiem, ze administracja dziala wedle zasady: "wszystko co nie jest
    prawnie wprost dozwolone, jest zakazane", odwrotnie niz business ("wszystko
    co nie jest wprost zakazane, jest dozwolone"). A wiec jesli Sedzia by
    zrobil cos, na co mu prawo nie pozwala, zlamalby prawo, i sam poszedlby
    siedziec.

  • 26. Data: 2015-06-29 11:28:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Karocki p...@i...org ...

> [...]
    > ("wszystko co nie jest wprost zakazane, jest dozwolone"). A wiec jesli
    > Sedzia by zrobil cos, na co mu prawo nie pozwala, zlamalby prawo, i

    Ale prawo nie zabraniało mu dokładnie sprawdzic...

  • 27. Data: 2015-06-30 19:43:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > sam poszedlby siedziec.

    Ale prawo nie zabraniało mu dokładnie sprawdzic...
    ---
    To Ci napisał, że inaczej niż w przypadku zwykłego ludzika, urząd musi mieć
    napisane, że może/ma by mógł.

  • 28. Data: 2015-06-30 19:58:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR"

    Skoro nie jest od kontrolowania i może skazać niewinnego, to PO CO ma
    kontrolować? Jeszcze się biedak przemęczy i będzie musiał pójść na
    chorobowe.
    ---
    Mam sprawę u takiej sędzi co niemal ciągle jest chora a wygląda jak rydz i
    tak mi to przypomina "Jestem gamoniem" http://niusy.pl/9kh

  • 29. Data: 2015-06-30 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Ale prawo nie zabraniało mu dokładnie sprawdzic...
    > ---
    > To Ci napisał, że inaczej niż w przypadku zwykłego ludzika, urząd musi
    > mieć napisane, że może/ma by mógł.

    Naspisał, tyle ze to nieprawda.
    Sedzia miał prawo sprawdzic, ze Kowalski <> Kowalski i wniosek odrzucic.
    A ze sedzia ma dupochron pod postacią "nie było takiego obowiazku" to mnie
    jako uczciwego człowieka nie interesuje. To tylko dupochron.

  • 30. Data: 2015-06-30 20:39:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik re r...@r...invalid ...
> [...]
    >mnie
    >jako uczciwego człowieka nie interesuje. To tylko dupochron.

    cos sie moze zmienic
    http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,17802968,Nowy_
    przekret__Jak_oszukac__wykorzystujac_przy_tym.html

    Teraz tylko wpisac dane jakiegos sedziego, ministra ... albo komornika
    :-)

    J.