  • 1. Data: 2015-06-16 18:14:13
    Temat: ludzie nie placa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/d%c5%82ugi-klient%c3%b3w-firm-telekomunikacy
    jnych-si%c4%99gaj%c4%85-802-mln-z%c5%82/ar-BBl9yyS

    "Zadłużenie dłużników telekomunikacyjnych notowane w Krajowym
    Rejestrze Długów Biurze Informacji Gospodarczej przekracza 802 mln

    Z badania przeprowadzonego w czerwca tego roku na grupie 1000
    dorosłych Polaków przez TNS Polska na zlecenie KRD wynika bowiem, że
    rachunki telefoniczne płaci 95 proc. Polaków.
    Żadna z badanych osób nie przyznała się do niepłacenia za usługi
    telekomunikacyjne.

    W bazie Biura znajduje się już ponad 500 tys. informacji o
    niezapłaconych rachunkach telefonicznych. Z danych wynika, że obecnie
    średnia wartość zadłużenia jednego dłużnika abonamentowego to 2087 zł.
    Rok temu było to 1909 zł"

    Cos mi sie tu nie zgadza - najpierw ten sredni dlug - 500 tys*2087 =
    1043, co co prawda przekracza 802mln, ale dziwny to zapis.

    Dalej - to jakis 1% klientow. Czyli wiekszosc jednak placi.

    Dalej ... 2000 zl ? Oj, to chyba razem z kara umowna, wzieli telefon i
    od poczatku nie placili ?
    Slupy jakies, czy to zniwo z wielu lat ?

    J.

  • 2. Data: 2015-06-17 11:28:19
    Temat: Re: ludzie nie placa
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > poczatku nie placili ?
    > Slupy jakies, czy to zniwo z wielu lat ?

    Radosna twórczość firm windykacyjnych i być może operatorów. Koledze
    komornik zabrał z pensji około 1500 za zaległości u jakiegoś operatora.
    Oczywiście kolega nigdy nie miał nawet prepaida od tego operatora. W trakcie
    śledztwa jakie kolega musiał zrobić wyszło, że firma windykacyjna miała
    tylko imię i nazwisko i do tych danych dobrała sobie PESEL i adres
    pierwszego lepszego człowieka. Sąd internetowy klepnął wyrok nakazowy, nie
    sprawdzając nawet czy dane dłużnika zgadzają się z danymi na umowie. Pisma
    sądowe szły na jakiś dziwny adres. Po prostu parodia wymiaru
    sprawiedliwości - oszuści wyciągają pieniądze od niewinnych w majestacie
    prawa.
    Na szczęście po kilku pismach udało się odzyskać całą kwotę. Ale jak taka
    sprawa trafi na jakiegoś emeryta, nieoblatanego w prawie, to ma on
    pozamiatane.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2015-06-17 11:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    rtykuly/d%c5%82ugi-klient%c3%b3w-firm-telekomunikacy
    jnych-si%c4%99gaj%c4%85-802-mln-z%c5%82/ar-BBl9yyS

    >Radosna twórczość firm windykacyjnych i być może operatorów. Koledze

    Raczej operatorow - z sufitu sobie te firmy nie wziely ... choc kto
    wie :-)

> [...]
    >Na szczęście po kilku pismach udało się odzyskać całą kwotę. Ale jak
    >taka sprawa trafi na jakiegoś emeryta, nieoblatanego w prawie, to ma

    A kolega prokurature powiadomil ?
    Marzenie ... oskarzyc sedziego, ktory to podpisal, ale moze wystarczy
    od sadu odszkodowanie :-)

    No i oczywiscie pociagac windykatora po sadach - wsadzic go nie
    wsadza, ale wyroczek w zawieszeniu moze dostac

    J.

  • 4. Data: 2015-06-20 12:26:21
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A kolega prokurature powiadomil ?
    > Marzenie ... oskarzyc sedziego, ktory to podpisal, ale moze wystarczy
    > od sadu odszkodowanie :-)
    Ale o co sedziego oskarzyc?
    Dobranie osoby do imienia i nazwiska to dzielo windykatora.

  • 5. Data: 2015-06-20 12:57:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    jnych-si%c4%99gaj%c4%85-802-mln-z%c5%82/ar-BBl9yyS

    > Raczej operatorow - z sufitu sobie te firmy nie wziely ... choc kto wie

    OIDP to windykator wziął sobie resztę danych z sufitu.

> [...]
    > sadu odszkodowanie :-)
    >
    > No i oczywiscie pociagac windykatora po sadach - wsadzic go nie wsadza,

    Kolega był szczęśliwy, że rzutem na taśmę odzyskał pieniądze.
    Podejrzewam, że nie chciało mu się tracić czasu i pieniędzy na zemstę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2015-06-20 13:00:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
    > Ale o co sedziego oskarzyc?
    > Dobranie osoby do imienia i nazwiska to dzielo windykatora.

    Sędzia nie sprawdził w przedstawionych mu papierach czy Jan Kowalski podany
    przez operatora jako dłużnik, to ten sam Jan Kowalski podany przez
    windykatora.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-06-20 20:58:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "yabba" 55813d4a$0$8369$6...@n...neostrada.pl

    > Po prostu parodia wymiaru sprawiedliwości - oszuści wyciągają pieniądze od
    niewinnych w majestacie prawa.

    Masz jakieś propozycje systemowe/hurtowe?

    Nadchodzą wybory -- może jest ktoś, kto (jako parlamentarzysta)
    będzie bronił ludzi/podatników przed przestępcami w togach?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-06-22 11:19:49
    Od: ??????????????????????? <u...@b...xxx>

    Eneuel aka sklerofiut wrote:
    > "yabba" 55813d4a$0$8369$6...@n...neostrada.pl
    > Masz jakieś propozycje systemowe/hurtowe?
    > Nadchodzą wybory -- może jest ktoś, kto (jako parlamentarzysta)
    > będzie bronił ludzi/podatników przed przestępcami w togach?

    ten skrajnie naiwny sklerofiut; do znudzenia afiszuje sie swa absolutna
    niedojrzaloscia do zycia publicznego.

    trzeba byc tylko sklerofiutem aby wierzyc w prawdziwosc jakichkolwiek i
    gdziekolwiek (w kapitalizmie) przeprowadzanych wyborow!

    od zarania dziejow parszywym swiatem rzadza skrajnie bogaci *zlodzieje*,
    tu http://tinyurl.com/bfeusys mozna tyci-tyci doczytac sie o bilderberg
    grupie, aczkolwiek wikipedia, to nie jest miarodajnie zrodlo informacji,
    jest manipulowane w zaleznosci od potrzeb politycznych.

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ http://tinyurl.com/qhs9prq _/ _/ _/ _/ _/

  • 9. Data: 2015-06-22 12:07:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rtykuly/d%c5%82ugi-klient%c3%b3w-firm-telekomunikacy
    jnych-si%c4%99gaj%c4%85-802-mln-z%c5%82/ar-BBl9yyS

    > :-)
    >OIDP to windykator wziął sobie resztę danych z sufitu.

    Reszte to moze i z sufitu, ale najpierw mu musial operator sprzedac
    dlug.
    Juz nie wnikam czy prawdziwy czy rzekomy, czy sporny - dosc, ze byl ..

    >Kolega był szczęśliwy, że rzutem na taśmę odzyskał pieniądze.
    >Podejrzewam, że nie chciało mu się tracić czasu i pieniędzy na
    >zemstę.

    I z powodu takiej postawy nadal bedzie spal niespokojnie.

    J.

  • 10. Data: 2015-06-22 15:33:14
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Sędzia nie sprawdził w przedstawionych mu papierach czy Jan Kowalski
    > podany przez operatora jako dłużnik, to ten sam Jan Kowalski podany
    > przez windykatora.
    A sedzia ma
    a) obowiazek
    b) prawo
    przeprowadzenia takiego sprawdzenia? Nie "jak mi sie wydaje", tylko
    ustawa/artykul/paragraf bardzo proszę.