  • Data: 2016-02-09 08:22:37
    Temat: Re: lubie zap*
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.02.2016 08:03, Tomasz Pyra wrote:

    >> P.S. ci sa niezli
    >> https://www.youtube.com/watch?v=_JV5CqijYKE
    >> https://www.youtube.com/watch?v=_Df1WKfDEF8
    >> https://www.youtube.com/watch?v=UCrSqeYCops
    >
    > Po śniegu to każdy umie ;)

    Myślę, że się mylisz. Większość to umie się poślizgać na parkingu, z tym
    że jadą gdzie ich bryka poniesie. Na drodze, jak trzeba jechać gdzie
    droga, to by im kiepsko poszło i można sobie to obejrzeć "na żywo" odkad
    się kamerki upowszechniły:)

    > A pozatym:
    > http://img6.demotywatoryfb.pl//uploads/201311/138539
    1527_by_WuuHacz_600.jpg

    Ano. Ostatnio pojechałem na parking nie tyle pobawić się w ślizganie co
    "poćwiczyć" wyprowadzanie auta z poślizgu. A nawet nie tyle poćwiczyć co
    z grubsza pozanać zachowanie samochodu, żeby nie obrócić kół w drugą
    stronę i wyjechać do środka zakrętu albo co bardziej prawdopodobne
    śledzić węża i wypaść na losową stronę bokiem. W okolicy byli sami od
    ręcznego i sprawiali wrażenie zdegustowania tym, że tak słabo mi "drift"
    idzie;)

    > Ten jeszcze jako-tako :)

    Muszę przyznać, że chciałbym tak umieć. Może nie sama jazda robi
    największe wrażenie, choć też, a rodzaj krajobrazu po bokach i
    ewentualne skutki wycieczek krajoznawczych poza drogę;) Znaczy kierowca
    coś umie i w swoje umiejętności wierzy.

    Shrek.