  • 21. Data: 2013-10-15 18:09:18
    Temat: Re: liczenie elementów na taśmach ?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > http://www.youtube.com/watch?v=nIP1Ifw4hdY
    > A tu przyrządzik do liczenia elementów na rolce, bez przewijania:

    No proszę, fajne i proste się wydaje :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 22. Data: 2013-10-15 20:07:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Aha, to mało masz elementów, bo ja przezroczystych taśm mam trochę. Ale
    > i tak nie da się wszystkiego na raz zrobić.

    a widzisz, zapomniałem o tych. Dlatego, że tych elementów mam mało, i
    nie mam takiego problemu z liczeniem.
    No to albo zrobić dynks tylko do liczenia tych najbardziej upierdliwych
    malutkich detali na taśmie 8mm , albo trzeba by zrobić coś uniwersalnego.

  • 23. Data: 2013-10-15 20:20:22
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Takie coś jest mniej więcej OK, oczywiście z adapterem do SMD

    http://www.alibaba.com/product-tp/128453539/Componen
    t_Counter_for_Taped_SMD_Components.html

    W Polszcze chcą za to ok. 3000 + 700 za adapter.
    Zobaczymy ile woła za to żółty producent...

  • 24. Data: 2013-10-15 20:23:37
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 15.10.2013 20:20, sundayman pisze:
> [...]
    t_Counter_for_Taped_SMD_Components.html

    > W Polszcze chcą za to ok. 3000 + 700 za adapter.
    > Zobaczymy ile woła za to żółty producent...

    Żółty powiadasz?

    "Place of Origin: Hampshire United Kingdom"

  • 25. Data: 2013-10-15 20:34:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Żółty powiadasz?
    >
    > "Place of Origin: Hampshire United Kingdom"

    No żesz kuśwa, nie zauważyłem. To na ALIBABIE angole sprzedają żółtkom
    ?? Co to się porobiło na tym świecie...

    No to już się przestałem spodziewać atrakcyjnej ceny...

  • 26. Data: 2013-10-28 19:06:58
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2013-10-15 18:02, Irek N. pisze:

    > Też tak mam, z czasem znaczy się.
    > Projekty do zrobienia się mnożą i nawet wpadł mi do głowy pomysł jak to
    > wszystko razem opanować. Myślę już nad tym jakiś czas, ale nic mądrego
    > nie wymyśliłem, główny projekt jak nie wychodził, tak nie wychodzi. No
    > za cholerę nie wiem jak zrobić 34h dobę!

    O to to. I jeszcze trochę czasu na odpoczynek ;)

    > Niby można iść w "fundalmentalne" pytanie, ale odpowiedź moim zdaniem
    > nędzna jest i nie warto. Zresztą nawet mi do firmy nie pasuje ;)
    >
    > Odnośnie tematu. Jak uznasz że już czas, to wystarczy szkic albo opis,
    > ja i tak muszę bryłkę wygenerować żeby to powstało.

    OK, dzięki. To raczej chodzi o jak najprostsze wykonanie, typu
    płaskownik lub ceownik (gotowy), do tego parę bolców fi 1.3mm (może 1.4,
    bo otwory mają 1.5mm i są rozstawione co 4mm) i ewentualnie coś, co
    pozwoli na łatwe przedłużanie o kolejny element. Dla mnie największym
    problemem byłoby zamocowanie bolców, żeby się nie ruszały, i tu
    faktycznie wyfrezowanie całości mogłoby zapewnić odpowiednią trwałość. Z
    kolei jak sobie pomyślę o frezowaniu takich rowków (80cm długości), to
    tak sobie to widzę. Ale ja się na tym nie znam. Jeszcze nad tym pomyślę.
    Jeszcze raz dzięki za chęci :)

    Pozdrawiam

    DD