  • 1. Data: 2013-10-11 20:30:25
    Temat: Jak naprawiałem miernik...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    No więc dostałem od kolegi mierniczek AXIOMET AX-582.
    Bo jakaś sierota podłączyła cóś nie tak (ale nawet nie wiadomo co :), i
    szlag go trafił. Znaczy - nie żyje całkowicie.

    Myślę sobie - a co tam, zobaczę, może sobie naprawię, zawsze to się
    przyda...No więc rozkręciłem, znalazłem upalony rezystorek SMD
    (oznaczenie na PCB: DR1). Wartość oczywiście wyparowała...

    Ponadto są 3 szt. układu ST 062C (w o budowie SO8). To chyba TL062, nie?
    No to wymienię je profilaktycznie, bo przecież nie będę się bawił w
    sprawdzanie... Tranzystory posprawdzałem, 2 podejrzane wymienię, i
    zobaczymy...

    Ale tak się zastanawiam, co z tym rezystorkiem - może jakimś cudem ktoś
    ma schemat ? A może któryś kolega w ramach zbierania punktów dodatnich
    na wejście do raju mógłby zrobić fotkę PCB, jeśli ma ten miernik ?

    No wiem wiem, że to zabawa z rozkręcaniem... Tak tylko pytam... :)

  • 2. Data: 2013-10-13 20:01:18
    Temat: Re: Jak naprawiałem miernik...
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Myślę sobie - a co tam, zobaczę, może sobie naprawię, zawsze to się
    > przyda...No więc rozkręciłem, znalazłem upalony rezystorek SMD (oznaczenie
    > na PCB: DR1). Wartość oczywiście wyparowała...

    Może tu będą coś wiedzieć.
    http://www.eres.alpha.pl/elektronika/forum/viewthrea
    d.php?thread_id=5453
    Pozdrawiam