    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: liczenie elementów na taśmach ?
    Date: Mon, 28 Oct 2013 19:06:58 +0100

    W dniu 2013-10-15 18:02, Irek N. pisze:

    > Też tak mam, z czasem znaczy się.
    > Projekty do zrobienia się mnożą i nawet wpadł mi do głowy pomysł jak to
    > wszystko razem opanować. Myślę już nad tym jakiś czas, ale nic mądrego
    > nie wymyśliłem, główny projekt jak nie wychodził, tak nie wychodzi. No
    > za cholerę nie wiem jak zrobić 34h dobę!

    O to to. I jeszcze trochę czasu na odpoczynek ;)

    > Niby można iść w "fundalmentalne" pytanie, ale odpowiedź moim zdaniem
    > nędzna jest i nie warto. Zresztą nawet mi do firmy nie pasuje ;)
    >
    > Odnośnie tematu. Jak uznasz że już czas, to wystarczy szkic albo opis,
    > ja i tak muszę bryłkę wygenerować żeby to powstało.

    OK, dzięki. To raczej chodzi o jak najprostsze wykonanie, typu
    płaskownik lub ceownik (gotowy), do tego parę bolców fi 1.3mm (może 1.4,
    bo otwory mają 1.5mm i są rozstawione co 4mm) i ewentualnie coś, co
    pozwoli na łatwe przedłużanie o kolejny element. Dla mnie największym
    problemem byłoby zamocowanie bolców, żeby się nie ruszały, i tu
    faktycznie wyfrezowanie całości mogłoby zapewnić odpowiednią trwałość. Z
    kolei jak sobie pomyślę o frezowaniu takich rowków (80cm długości), to
    tak sobie to widzę. Ale ja się na tym nie znam. Jeszcze nad tym pomyślę.
    Jeszcze raz dzięki za chęci :)

    Pozdrawiam

    DD