  • Data: 2010-06-06 11:45:52
    Temat: Re: lark 50.1 chyba tanio - jakby ktoś chciał
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent Lukasz nadaje:
    > biedrona czasem ma ciekawe promocje, np. była słuchawka BT nokii za
    > ok. 30zł, znajomy kupił i sobie chwali

    Jeśli chodzi o nawigacje to pewnie 50% sprzętu w kraju pochodzi z
    Biedronki a do tego ma rewelacyjny system obsługi klienta - nie podoba
    mi się/nie umiem uruchomić/zepsułem - wymiana lub zwrot pieniedzy.

    > a jak działa wersja TOP? jak jest z dokładnością i ogólnie
    > funkcjonowaniem/wyznaczaniem tras na tej mapie?

    Mapamap Easy to tylko główne drogi w kraju ok.1000 niezbyt szczegółowych
    planów miast ale trzeba przyznać że dojedziesz do każdej wioski.
    Mapamap Top to 4500 szczegółowych planów miast, porównywalnych z
    Automapą. Szczegóły możesz sprawdzić na http://www.mapgo.pl/

    > no o tym nie pomyślałem, ale wrazie czego coś popularniejszego na to
    > wgram?

    Automapę wgrasz bez problemu. Chodzi mi o inne programy, np. odtwarzacze
    wideo, popularne na CE5 a dla których na CE6 brak sterowników. Ale to
    pewnie kwestia czasu kiedy się pojawią.