  • 11. Data: 2017-12-27 03:50:40
    Temat: Re: lampka świeci - problem z poduchą
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:p1i9ch$k6e$2@node1.news.atman.pl...

    > Metoda handlarza: zdemontować odpowiedzialną żarówkę czy diodę. :-)

    Wszystkie się powinny świecić przy przekręceniu kluczyka w stacyjce.
    Trzeba sprawdzać aby ukrócić takie praktyki u handlarzy.

  • 12. Data: 2017-12-27 03:53:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

    > Jeżeli ma on boczne poduszki, to przede wszystkim sprawdzić styki pod
    > fotelami. Wszelakie moje problemy z święcącymi kontrolkami jeżeli już
    > zaistniały to przyczyną było zawsze albo poluzowania albo zanieczyszczenie
    > styków w gniazdkach pod fotelami.

    sprawdzę złączki, dzęki.

  • 13. Data: 2017-12-27 04:04:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endriu" <p...@i...pl> wrote in message

    > Podłączyć do testera. Prawdopodobnie padł czujnik pod fotelem pasażera.

    Skąd to wnioskujesz bez testera?

    > Trzeba odkręcić i wyciągnąć fotel pasażera, trochę zdemontować wykładzinę
    > podłogi, dostać się do czujnika, spisać jego numery, i z tymi numerami
    > dopiero nabyć i podmienić (z innymi numerami nie bedzie pasować i dalej
    > błąd będzie się świecił). W ETKA nie znajdziesz tego numeru - sprawdzałem.

    Kurcze, w czerwcu wyjmowałem fotele i wydzierałem + prałem dywan.
    Nie pamiętam tam pod dywanem żadnego czujnika... była duża puszka
    plastikowa z elektroniką ale to chyba sterownik od automatycznej skrzyni
    biegów.

  • 14. Data: 2017-12-27 08:17:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 03:50, Pszemol pisze:

    > Wszystkie się powinny świecić przy przekręceniu kluczyka w stacyjce.
    > Trzeba sprawdzać aby ukrócić takie praktyki u handlarzy.

    Czyli jak chcesz kupić używane auto to szukasz w sieci fotek desek
    z zapalonymi wszystkimi lampkami żeby dowiedzieć się które powinny
    świecić przed uruchomieniem silnika?

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-12-27 19:21:32
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 08:17, RadoslawF pisze:

    > Czyli jak chcesz kupić używane auto to szukasz w sieci fotek desek
    > z zapalonymi wszystkimi lampkami żeby dowiedzieć się które powinny
    > świecić przed uruchomieniem silnika?
    Po co? kilka razy pomachluje stacyjką i obluka wszystkie lampki czy świecą.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2017-12-28 04:27:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 19:21, Janusz pisze:

    > Po co? kilka razy pomachluje stacyjką i obluka wszystkie lampki czy świecą.

    A skąd ma wiedzieć że w danym modelu te które świecą to już wszystkie?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-12-31 17:21:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
    > zaistniały to przyczyną było zawsze albo poluzowania albo
    > zanieczyszczenie styków w gniazdkach pod fotelami.

    No więc kabelek przedł wczoraj pocztą z Hong Kongu... odczytałem kody
    błędu. Pierwszy kod ostrzega o niestabilnym (intermittent?) zasilaniu z
    akumulatora (B+). Drogi kod, 01222 dotyczy czujnika pasażera (crash sensor
    passenger). Na razie skasowałem tylko kody błędu i jak się lampka znowu
    zapali to będę naprawiał dopiero na wiosnę... teraz w Chicago strasznie
    dużo mrozu - wczoraj -18C było...

  • 18. Data: 2017-12-31 17:25:25
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > passenger). Na razie skasowałem tylko kody błędu i jak się lampka znowu
    > zapali to będę naprawiał dopiero na wiosnę... teraz w Chicago strasznie

    Dokładne kody odczytane wczoraj to:

    00532, 07-10
    01222, 29-10

  • 19. Data: 2018-01-01 00:31:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dokładne kody odczytane wczoraj to:
    >
    > 00532, 07-10
    > 01222, 29-10

    Znalazłem pełniejsze opisy kodów:

    01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)
    29-10 - Short to Ground - Intermittent

    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    Trzeba się przypatrzeć temu czujnikowi od strony pasażera.
    Czy on jest może schowany gdzieś głęboko pod dywanem?

  • 20. Data: 2018-01-02 12:16:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-12-31 o 17:21, Pszemol pisze:

> [...]
    > passenger). Na razie skasowałem tylko kody błędu i jak się lampka znowu
    > zapali to będę naprawiał dopiero na wiosnę... teraz w Chicago strasznie

    Czyli jak najbardziej możliwe zanieczyszczone bądź poluzowane styki. To
    naprawdę żadna robota czy naprawa. Parę minut i gotowe. A w Polsce
    Centralnej późna jesień albo wczesna wiosna. Prawdę pisząc to nie
    pamiętam abym kiedykolwiek w styczniu mógł się jeszcze cieszyć zielenią
    trawnika przed domem.