    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: lampka świeci - problem z poduchą
    Date: Sun, 31 Dec 2017 17:31:00 -0600

    news:p2b31l$qu3$1@dont-email.me...

    > Dokładne kody odczytane wczoraj to:
    >
    > 00532, 07-10
    > 01222, 29-10

    Znalazłem pełniejsze opisy kodów:

    01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)
    29-10 - Short to Ground - Intermittent

    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    Trzeba się przypatrzeć temu czujnikowi od strony pasażera.
    Czy on jest może schowany gdzieś głęboko pod dywanem?