    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: lampka świeci - problem z poduchą
    Date: Sun, 31 Dec 2017 16:21:36 -0000 (UTC)

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Jeżeli ma on boczne poduszki, to przede wszystkim sprawdzić styki pod
    > fotelami. Wszelakie moje problemy z święcącymi kontrolkami jeżeli już
    > zaistniały to przyczyną było zawsze albo poluzowania albo
    > zanieczyszczenie styków w gniazdkach pod fotelami.

    No więc kabelek przedł wczoraj pocztą z Hong Kongu... odczytałem kody
    błędu. Pierwszy kod ostrzega o niestabilnym (intermittent?) zasilaniu z
    akumulatora (B+). Drogi kod, 01222 dotyczy czujnika pasażera (crash sensor
    passenger). Na razie skasowałem tylko kody błędu i jak się lampka znowu
    zapali to będę naprawiał dopiero na wiosnę... teraz w Chicago strasznie
    dużo mrozu - wczoraj -18C było...