  • 1. Data: 2017-12-21 14:11:37
    Temat: Wybuchlo auto z gazem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.tvn24.pl/krakow,50/podkarpacie-kierowca-
    zatankowal-gaz-mimo-ze-wymontowal-butle,800212.html

    ... bo kierowca zapomnial, ze wymontowal butle i pojechal zatankowac
    :-)

    "Kierowca chciał w ten sposób obniżyć koszty badania technicznego
    pojazdu. Po wykonaniu badań, zbiornik miał ponownie trafić na swoje
    miejsce.

    Właściciel BMW zaczął tankować gaz. Po pewnym czasie zorientował się,
    że w pojeździe nie ma butli, więc zatankował do baku benzynę.

    Następnie podróżujący odjechali w kierunku Rzeszowa. Pomimo
    wyczuwalnej w samochodzie woni gazu, jeden z pasażerów chcąc odpalić
    papierosa zapalił zapalniczkę. To spowodowało wybuch"

    Zaoszczedzil :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-12-21 15:21:17
    Temat: Re: Wybuchlo auto z gazem
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-21 o 14:11, J.F. pisze:
    > To spowodowało wybuch"
    Ale auto źle nie wygląda. Ognisty podmuch?

    Robert

  • 3. Data: 2017-12-21 15:25:52
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ognisty podmuch?
    >
    > Robert
    jazda na zimny lokiec, co tam ze zima ,+ umpa umpa z glosnika MUSI byc
    slyszalne wszedzie, wiec wszystkie szyby na dol.
    no to jak yeblo to yeblo dosc 'swobodnie'.
    imo...

  • 4. Data: 2017-12-21 17:27:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Właściciel BMW zaczął tankować gaz.

    bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

  • 5. Data: 2017-12-22 07:38:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-21 o 17:27, Bolko pisze:

    > bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

    To jakiś kretyn który dla zaoszczędzenia sześćdziesięciu czy
    siedemdziesięciu złotych na koszcie badania technicznego sam
    zdemontował butlę od gazu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-12-22 07:54:23
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 07:38, RadoslawF pisze:

    > To jakiś kretyn który dla zaoszczędzenia sześćdziesięciu czy
    > siedemdziesięciu złotych na koszcie badania technicznego sam
    > zdemontował butlę od gazu.
    >

    > Pozdrawiam

    Nie to prawdziwy polak, przeżerający zasiłek i wychodzący z założenia że
    mu się nie opłaca pracować.

    A swoją drogą, nie trzeba adnotacji w DR o wykreśleniu LPG żeby przejść
    badanie z wynikiem pozytywnym i za niższą kwotę?

    Lewis

  • 7. Data: 2017-12-22 09:26:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >A swoją drogą, nie trzeba adnotacji w DR o wykreśleniu LPG żeby
    >przejść badanie z wynikiem pozytywnym i za niższą kwotę?

    Nie trzeba ... jesli go tam nie ma.
    Bo po co przeplacac :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-12-22 09:28:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości
    >bycie właścicielem BMW to jest kurwa stan świadomości

    Cos w tym jest, ale nie znajac szczegolow nie potepialjmy w ciemno.
    Nigdy wam sie nie zdarzylo o czyms zapomniec ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-12-22 09:48:50
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > To jakiś kretyn który dla zaoszczędzenia sześćdziesięciu czy
    > siedemdziesięciu złotych na koszcie badania technicznego sam
    > zdemontował butlę od gazu.

    wydaje mi się, że skończył się resurs butli i bez tego przeglądu by nie
    przeszedł- zamiast wymieniać butlę to ją zdemontował.... i zamontować już
    nie zdążył;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2017-12-22 10:03:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 grudnia 2017 09:48:47 UTC+1 użytkownik tck napisał:
> [...]
    > >

    > wydaje mi się, że skończył się resurs butli i bez tego przeglądu by nie
    > przeszedł- zamiast wymieniać butlę to ją zdemontował.... i zamontować już
    To i tak miałby wpis w dowodzie który diagnosta by zauważył na pewno.
    Podejrzewam ze sobie do tej bmw gaz domontował "na czarno" bez bawienia się w jakieś
    wpisy w dowodzie, resursy itp.
    Więc auto oficjalnie było benzynowe;)