  • 1. Data: 2009-07-19 17:11:40
    Temat: kursy fotograficzne
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam !
    Jestem zainteresowany kursem fotograficznym.
    Mam do wyboru dwie szkoly w Katowicach - Fotoedukacja albo Arte Foto.
    Prosze o opinie osoby ktore odbyly kursy w tych szkolach.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-07-19 19:58:48
    Temat: Re: kursy fotograficzne
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 19 Jul 2009 19:11:40 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Witam !
    > Jestem zainteresowany kursem fotograficznym.
    > Mam do wyboru dwie szkoly w Katowicach - Fotoedukacja albo Arte Foto.
    > Prosze o opinie osoby ktore odbyly kursy w tych szkolach.

    Byłem w Arte Foto (kurs aktu).

    Wrażenia mam mieszane, z jednej strony widać było, że prowadzący się
    starają i chcą zrealizować coś nieszablonowo, zaprosić ciekawych ludzi
    itd...
    Z drugiej zaś strony na kursie (a był on dość krótki) panował pewien chaos,
    zaproszona specjalistka trochę jakby nieprzygotowana... niby wszystko
    fajnie, ciekawie, ale niedogrania powodowały różne problemy i czasem
    zwyczajnie się nudziłem bo nie było co robić (akurat fociła inna grupa).
    Koniec końców z kilku dni warsztatów niewiele miałem zdjęć, choć też nie
    mogę powiedzieć żebym się nic nie nauczył.

    Sam organizuję różne (niefotograficzne) przedsięwzięcia, stąd wiem że z
    organizacją czegokolwiek bywają różne problemy, ale ten kurs kosztował w
    sumie niemałe pieniądze i na drugi raz bym się poważnie zastanowił czy na
    pewno chcę brać w tym udział.

    Choć gwoli sprawiedliwości - kursanci, którzy znali się wcześniej z
    prowadzącymi na koniec kursu też wyrazili swoje dość negatywne w pewnym
    zakresie odczucia konfrontując je z poprzednimi kursami na których byli, a
    które ich zdaniem były ogólnie lepsze.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net