  • Data: 2016-12-27 22:33:24
    Temat: Re: kupowałem dzisiaj akumulator...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-27 o 21:41, s...@g...com pisze:
    > W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 19:31:10 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > ciach.
    >
    > Tez ostatnio kupowalem aku.
    > I facet (obsługa) w sklepie miał taki fajny miernik który miał blaszana grzałke i
    woltomierz. I ładnie pokazywało jaki jest spadek napięcia przy obciążeniu.

    > To co widziałes to jakaś sciema.
    >
    > Ale i ja bylem zdziwiony mnogością róznych marek akumulatorów bo w sumie ze znanych
    mi były tylko varty i centry. Reszta to jakies dziwne chińsko lub dyskotekowo
    brzmiące nazwy.

    >(...)

    Ja ostatnio kupiłem Yuasę. Za krótko, aby cokolwiek powiedzieć.
    Ale z poprzednich aut:
    Centra w Poldku - 14 lat i jeszcze działała.
    Centra - wiele lat w Maluchu, później po sprzedaży jeszcze kilka lat
    pracowała
    Lanos - nie pamiętam jaki był fabryczny. Zaraz po gwarancji padł na
    pysk, wstawiłem Centrę. Ale po kilku latach sprzedałem, ze sprawną Centrą.
    W kilku innych różne, ale tylko Centry wpominam, że pracowały długo. Ale
    wszystkie były możliwie "normalne", bez udziwnień i "ulepszeń". Oraz
    obowiązkowo z korkami.

    Ale co do dziwnie brzmiących nazw:
    Są akumulatory Topla. Oprócz (subiektywnie) dziwnie brzmiącej nazwy,
    czcionka z napisu przystaje bardziej do lizaków dla dzieci lub jakichś
    zabawek dla przedszkolaków, niż do produktu dla dorosłego odbiorcy.
    A ponoć to jedne z lepszych akumulatorów.

    A kolejnym razem może się pokuszę na Optimę :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam