  • Data: 2016-12-29 09:58:05
    Temat: Re: kupowałem dzisiaj akumulator...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    >A może to nie różnica między akumulatorem na pierwszy montaż i
    >zamiennym, a
    >całą resztą starzejącego się samochodu?
    >Może jak samochód jest nowy to wszystko lepiej działa, może mniej
    >prądu
    >ucieka na boki, może mniej prądu wymaga rozruch, może nowy regulator
    >alternator w lepszych warunkach ładują akumulator?

    >Trzeba by taki akumulator z nowego auta w salonie zamontować do
    >jakieś
    >starego auta, a do nowego auta kupić akumulator w Tesco i wtedy
    >sprawdzić
> [...]

    Te bardzo stare auta mialy elektromagnetyczny regulator napiecia, a on
    mniej dokladny byl.
    Co z drugiej strony wymagalo czasem zajrzenia do akumulatora,
    uzupelnienia wody.
    Ale za to nie mialy alarmu i masy elektroniki zasilanej caly czas.

    Tylko, ze to w zasadzie prehistoria, takie auta juz nie jezdza.

    Nie pamietam ... maluch juz chyba mial elektroniczny regulator ?

    J.