  • 71. Data: 2010-05-27 11:43:14
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    shaman napisał(a):

    > coś takiego mi zupełnie wystarcza:
    > http://www.pbase.com/image/94497723
    > http://www.pbase.com/image/67032222
    > http://www.pbase.com/image/24982825
    > http://www.pbase.com/image/48852197
    > http://www.pbase.com/image/51242199

    a to?

    http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/11/07/
    31/1011073121

    Z Pentaxa. Tylko nie pamiętam, czy to był kit, czy pentacon 50 1.8...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 72. Data: 2010-05-27 11:43:39
    Od: Marx <M...@n...com>

    A moze takie cos:
    http://www.e-fotojoker.pl/product/sony/sony-alpha-23
    0-z-ob-sony-dt-18-55mm/

    Obiektyw sprzedajesz i za jego cene kupujesz uzywany Minolta 35-70/4.
    wada: brak szerokiego kąta
    zaleta: piekne zdjecia :)

    Marx

  • 73. Data: 2010-05-27 11:50:17
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <htllsi$1at$1@inews.gazeta.pl>,
    Jan Rudziński nabazgrał:
    > http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/10/11/07/
    31/1011073121

    > Z Pentaxa. Tylko nie pamiętam, czy to był kit, czy pentacon 50 1.8...

    Jakoś prędzej wygląda mi to na wyszperanego ze śmieci Pentacona
    niż na kit ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!

  • 74. Data: 2010-05-27 11:52:08
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 13:25, John Smith pisze:

    > Sam Ci znalazłem:
    > http://www.pbase.com/image/62357980
    >
    > To jest na najdłuższej ogniskowej kita i przy maksymalnie otwartej
    > przysłonie. Jak podejdziesz bliżej (skadrujesz ciaśniej) to rozmyjesz
    > jeszcze trochę bardziej. Przy szerszych kadrach (krótszych ogniskowych)
    > rozmycie będzie szybko znikać.
    >
    > Coś takiego też uzyskasz kitem:
    > http://www.pbase.com/cdrebel/image/58456062
    >
    > Ale to wszystko są dość ciasne kadry, jak będziesz chciał objąć parę
    > zabawek dookoła to musisz odejść i rozszerzyć kadr i już rozmycia nie
> [...]

    tak.. to jest to co już mnie zadowala - może później zacznie mi
    brakować mniejszej GO ale na dzień dzisiejszy taki efekt mnie
    uszczęśliwia :)

    PZDR
    Shaman

  • 75. Data: 2010-05-27 11:53:55
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 13:43, Jan Rudziński pisze:
> [...]
    31/1011073121

    > Z Pentaxa. Tylko nie pamiętam, czy to był kit, czy pentacon 50 1.8...

    to tym bardziej - chociaż akurat w tym ujęciu przeszkadza mi ostra
    faktura materiału oparcia :) ale to kwestia kadru

    PZDR
    Shaman

  • 76. Data: 2010-05-27 11:57:56
    Od: John Smith <u...@e...net>

    shaman napisał(a):
    > coś takiego mi zupełnie wystarcza:
    > http://www.pbase.com/image/94497723
    > http://www.pbase.com/image/67032222

    Tutaj jakimś cudem ktoś na kicie ustawił przysłonę 1.8 więc uważaj. :-)

    > http://www.pbase.com/image/24982825
    > http://www.pbase.com/image/48852197

    Tutaj zaś ustawił 2.0 :-)

    > http://www.pbase.com/image/51242199

    Tutaj 2,2 :-)

    > a tutaj Nikkor 18-105/3.5-5.6

    Ten obiektyw nie zmieści Ci się w budżecie.

    > http://www.pbase.com/image/121889062
    > http://www.pbase.com/image/123506855

    f/5.6 at 260.0mm

    > no i jak? mówiłem że nie wymagam cudów :)

    Czytaj dokładnie podpisy pod zdjęciami, bo na PBase jest dużo
    nieścisłości w opisach. :-)

    --
    Mirek

  • 77. Data: 2010-05-27 11:58:20
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    shaman napisał(a):

    31/1011073121

    > to tym bardziej - chociaż akurat w tym ujęciu przeszkadza mi ostra
    > faktura materiału oparcia :) ale to kwestia kadru

    Jakiego oparcia, to bluzka była!
    Ale dzieci luzem nie uciekają aż tak szybko jak koty, żeby je trzeba
    było trzymać na ranieniu.

  • 78. Data: 2010-05-27 12:04:09
    Od: John Smith <u...@e...net>

    shaman napisał(a):
    > tak.. to jest to co już mnie zadowala - może później zacznie mi
    > brakować mniejszej GO ale na dzień dzisiejszy taki efekt mnie
    > uszczęśliwia :)

    No to bierz jakiegoś taniego Canona lub Nikona, do nich w razie czego
    najłatwiej o tanią stałkę typu 35/1.8 czy 50/1.8 jak już zasmakujesz.
    Ale o filmach zapomnij przy tym budżecie.

    --
    Mirek

  • 79. Data: 2010-05-27 12:12:45
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 13:58, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim

    > Jakiego oparcia, to bluzka była!
    > Ale dzieci luzem nie uciekają aż tak szybko jak koty, żeby je trzeba
    > było trzymać na ranieniu.

    LOL :) faktycznie dziwna faktura jak na materiał tapicerski :) założyłem
    że przyfociłeś kotka na jakimś fotelu - z ciasnego kadru trudno było
    wywnioskować

    PZDR
    Shaman

  • 80. Data: 2010-05-27 12:16:11
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-05-27 14:04, John Smith pisze:

    > No to bierz jakiegoś taniego Canona lub Nikona, do nich w razie czego
    > najłatwiej o tanią stałkę typu 35/1.8 czy 50/1.8 jak już zasmakujesz.
    > Ale o filmach zapomnij przy tym budżecie.

    JUPI! dochodzimy do sedna :) którego Ty osobiście mógłbyś polecić?
    Bardziej skłaniasz się ku taniemu Canonowi czy Nikonowi?

    PZDR
    Shaman