  • 31. Data: 2012-02-01 13:18:19
    Temat: Re: kupiłem telefon za 29.99n
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jgavtd$8ec$1@inews.gazeta.pl...

    > I bardzo dobrze, sie nauczy dbac o rzeczy :-)

    Albo ukradnie telefon i będzie miał pierwszą sprawę z policją :-)
    Kto wie co 16-latkowi strzeli do głowy? :-))) Ale to też życiowe
    doświadczenie...

  • 32. Data: 2012-02-04 20:59:24
    Temat: Re: kupiłem telefon za 29.99n HYUNDAI MB-108
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Albo ukradnie telefon i będzie miał pierwszą sprawę z policją :-)
    > Kto wie co 16-latkowi strzeli do głowy? :-))) Ale to też życiowe
    > doświadczenie...
    teraz ma 9 lat, ale telefonów używał zanim zaczął gadać. Ma to być dla
    niego narządzie pracy, a nie przedmiot szpanowania.
    Wracając do telefonu. MB-108 "trzyma" zaledwie (pełne)trzy dni.
    Ustawiony budzik działa nawet po wyłączeniu telefonu. tak naprawdę w tej
    56gramowej "zabawce" do pełni szczęścia brakuje jedynie wibratora.....
    ToMasz

  • 33. Data: 2012-02-07 18:33:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > 56gramowej "zabawce" do pełni szczęścia brakuje jedynie wibratora.....

    Myślałem że masz syna a nie córkę ;-)

  • 34. Data: 2012-02-07 21:18:42
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/01/29 21:56, Grzexs pisze:

    > Zaryzykuję stwierdzenie, że samsungi są tak samo mało odporne za
    > zgubienie jak każde inne.

    hehehehehehe
    ładne :)