  • 11. Data: 2011-08-07 21:35:28
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: Kosu <6...@e...pl>

    On 2011-08-07 16:44, Kris_Poland wrote:
    > a ja jak widze sezonem pospulstwo wpierdz...
    > kebaby zapiekanki i inne fast foody o 22-4am to
    > odechciewa mi sie apetytu nawet na sex
    >
    > jak mozna zrec taki smietnik? i to mlode nastolatki

    No jeśli to Cię pocieszy, to nie znajdziesz w Polsce fastfoodu bardziej
    niezdrowego niż przypalone ziemniaki z oleju i tłusta kiełbasą, czyli
    typowego dania polskiej wsi.

    Można dość długo gderać, że kebab to, kebab tamto. Można też dowiedzieć
    się co w tym kebabie jest (pieczywo, trochę warzyw, ~grillowane mięso,
    proste sosy - bez konserwantów, słodzików i tego typu cudów). No i wtedy
    możesz stwierdzić, że to w sumie nie jest złe jedzenie albo przejść na
    spisek o mięsie z psów i trzymać się jej do śmierci...

    Znam ludzi, którzy nawet do najbardziej wykwintnej i chwalonej
    restauracji nie pójdą, bo na pewno kelner napluł albo kucharz podniósł
    kotleta z ziemi. No po prostu nie umiem pomóc :(

    pozdrawiam,
    PK

  • 12. Data: 2011-08-08 06:50:26
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Kosu <6...@e...pl> napisał(a):

    >Znam ludzi, którzy nawet do najbardziej wykwintnej i chwalonej
    >restauracji nie pójdą, bo na pewno kelner napluł albo kucharz podniósł
    >kotleta z ziemi. No po prostu nie umiem pomóc :(

    Nie dziwie sie. Kiedys pracowalem w takiej wykwintnej niby restauracji.
    Powiem tak - dobrze, ze tego nie widzisz i zyjesz w swoim idealnym
    swiecie wyobrazen i nadziei :)

  • 13. Data: 2011-08-08 06:57:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-07 21:35:28 +0000, Kosu <6...@e...pl> said:

> [...]
    > restauracji nie pójdą, bo na pewno kelner napluł albo kucharz podniósł
    > kotleta z ziemi. No po prostu nie umiem pomóc :(

    Wszystko piknie.
    Powiedz mi tylko, dlaczego w czasach niezdrowego żarcia z polskiej wsi,
    czyli tak ze 30 lat temu problem otyłości nie istniał. Byli grubasy to
    oczywiste, ale nie był to prblem społeczny.
    Za to teraz jest. Przyjżyj się ludziom na ulicy. Zobacz ilu modych
    ludzi - do 30 -tki wygląda tak, że już prosi się o odchudzanie.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-08-08 07:13:03
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-08 06:50:26 +0000, Pan Peresada <p...@p...pl> said:

    > Nie dziwie sie. Kiedys pracowalem w takiej wykwintnej niby restauracji.
    > Powiem tak - dobrze, ze tego nie widzisz i zyjesz w swoim idealnym
    > swiecie wyobrazen i nadziei :)

    Peresadzasz ;)
    Nie jest obowiązkiem podawanie kotleta z podłogi. Choć jak upadnie, to
    nikt się tym nie przejmuje.
    :D

  • 15. Data: 2011-08-08 07:24:16
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 08.08.2011 08:57, JA wrote:

> [...]
    > Za to teraz jest. Przyjżyj się ludziom na ulicy. Zobacz ilu modych ludzi
    > - do 30 -tki wygląda tak, że już prosi się o odchudzanie.

    Bo kiedyś kiełbasa to była raz w tygodniu, do szkoły było 6 km przez
    pola, bez gimbusów.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 16. Data: 2011-08-08 07:26:57
    Od: no <n...@t...pl>

    W dniu 2011-08-08 08:57, JA pisze:

> [...]
    > Za to teraz jest. Przyjżyj się ludziom na ulicy. Zobacz ilu modych ludzi
    > - do 30 -tki wygląda tak, że już prosi się o odchudzanie.

    Odpowiedź jest akurat bardzo prosta - bo 30 lat temu, żarcie było na
    kartki lub/oraz nie było tak łatwo dostępne jak teraz + dzieciaki nie
    spędzały 95% wolnego czasu przed telewizorem i komputerem tylko na
    podwórkach.

  • 17. Data: 2011-08-08 07:40:26
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2011 16:44:04 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > a ja jak widze sezonem pospulstwo wpierdz...
    > kebaby zapiekanki i inne fast foody o 22-4am to
    > odechciewa mi sie apetytu nawet na sex
    >
    > jak mozna zrec taki smietnik? i to mlode nastolatki

    Bułka, warzywka, mięso kurczaka i tylko sos jakiś podejrzany. Co w tym
    takiego niezdrowego? Oprócz kurczaków, no ale mało kto teraz sam hoduje
    kury na mięso... Albo buła z pieczarkami i serem - zapiekanki które robiłem
    ostatnio żonie jakoś nie wydawały się mniej "śmieciowe".
    Problemem nie jest to co tam podają ale jak się to je. Jak ktoś bierze Big
    Maca (dużo smaczniejszy niż przeciętne danie restauracyjne) na kolację i to
    jeszcze w zestawie z dużym napojem gazowanym i frytkami (bo "taniej") no to
    przepraszam bardzo - to nie jest wina jedzenia.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2011-08-08 07:45:51
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 08.08.2011 08:57, JA wrote:

> [...]
    > Za to teraz jest. Przyjżyj się ludziom na ulicy. Zobacz ilu modych ludzi
    > - do 30 -tki wygląda tak, że już prosi się o odchudzanie.

    bieda nie pozwalała się najeść, a jednocześnie wymagała pracy fizycznej.
    Jednak długość życia była niższa.
    Nie kojarzę też na wsi dania "przypalone ziemniaki z oleju" - ziemniaki
    jadało się pod różnymi postaciami, ale akurat frytki to nie jest danie
    ze wsi...
    Marx

  • 19. Data: 2011-08-08 07:57:18
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-08 07:26:57 +0000, no <n...@t...pl> said:

> [...]
    > kartki lub/oraz nie było tak łatwo dostępne jak teraz + dzieciaki nie
    > spędzały 95% wolnego czasu przed telewizorem i komputerem tylko na

    Uwierzyłbym w to żarcie na kartki. gdyby nie to, że wtedy miałem 20 lat.
    A przed komputerem co te dzieciaki dzisiaj wcinają? No właśnie te super
    zdrowe kebaby pizze, przepijają to kolą i zagryzają chipsami.

  • 20. Data: 2011-08-08 07:58:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-08-08 07:24:16 +0000, "b...@n...pl" <b...@n...pl> said:

    > Bo kiedyś kiełbasa to była raz w tygodniu, do szkoły było 6 km przez
    > pola, bez gimbusów.

    Jasne.