  • Data: 2011-08-10 07:09:49
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 09 Aug 2011 17:58:56 +0200, Kosu napisał(a):

    > Ja (ponieważ nie jem ciast, tłustych mięs itp), piekarnika używam tylko
    > do frytek. Raz na 2 miesiące łapie mnie ochota na pieczoną rybę, ale
    > chyba wolałbym też grill/ognisko rozpalić (tylko nie bardzo jest gdzie...)

    Dobrze jest mieć rodzinę na wsi ;-)

    jpg

    > Wooo. Pro zdjęcie jedzenia! Jak z okładki gazetki w Biedronce (nie wiem
    > czy to komplement w Twojej okolicy :P).

    Nie wiedziałem że Biedronka ma gazetki - chyba jedyny sklep z okolicy
    którego jeszcze nie widziałem w skrzynce na listy. Ale to chyba kiełbasa z
    Biedronki więc pewnie by się nadawało do ich gazetki ;-)

    > Jaki obiektyw? Strasznie ostre krawędzie kiełbasy masz. Ja mam jakiś
    > problem z autofocusem przy ogniu :(

    Stara Cosina makro 100/3.5. Generalnie jakoś nie sprawia się zbyt dobrze z
    dSLR, ale nie chce mi się wymieniać na coś lepszego, bo zbieram na
    średniego analoga.
    Problem z AF? Może przez to że ogień generuje dużo podczerwieni - ciekawe
    czy czujniki AF są na to odporne... Ja też miewam z tym problem ale
    zazwyczaj ostrzę ręcznie.

    Pozdrawiam,
    Henry