  • Data: 2011-08-08 09:22:12
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-08 10:26, Pan Peresada wrote:
    > Owszem, ale jak popatrze na zawartosc koszykow ludzi w sklepie,
    > to ludzie chyba przymykaja oko na wszystko :)

    No właśnie! Trzeba się czasem zastanowić czy przysłowiowy kebab z knajpy
    o dużym obrocie* (czyli wszystko jest świeże - robione w nocy/rano lub
    na bieżąco) jest mniej zdrowy niż to, co ludzie jadają w domach. Ja
    lubię robić zakupy i gapię się w kasach na pomysły innych na żywienie.
    No i oczywiście rządzą różne gotowe kotlety, pizze i zapiekanki, a to są
    potrawy znacznie mniej smaczne i gorzej zrobione niż odpowiedniki w
    knajpach. To już lepiej iść do "Maka".

    *) uwaga o obrocie celowa - nie należy jeść niczego w miejscach, gdzie
    jest pusto. Przy kebabach oznacza to opiekanie w dzień i chłodzenie w
    nocy tego samego mięsa przez kilka dni, czyli tragedia.

    > Nie.

    Mam uwierzyć, że wszyscy plują, a Ty byłeś jedynym sprawiedliwym i
    Ciebie akurat spytałem? :)

    (Żeby było jasne - o nic Cię nie oskarżam, a wręcz przeciwnie.)

    Realia, o których pisałem: w domu też ludzie plują do obiadów, choć
    pewnie nie celowo. Jeśli jesz z rodziną przy stole, to masz w żarciu DNA
    każdego siedzącego w promieniu ~metra :).
    Do garnków lecą włosy, bo nikt nie używa nakryć głowy. I jedzenie też
    spada na podłogę i potem najczęściej wraca do obrotu (czasem umyte, ale
    często tylko "podmuchane" :/)

    pozdrawiam,
    PK