  • Data: 2017-11-08 21:13:12
    Temat: Re: ktoś może zamawia płytki z chin?
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2017 o 20:54, ww pisze:

    > I pomyśleć, że dopiero co płaciłem przelewem kilkaset zł osobie
    > której w życiu na oczy nie widziałem. A tu tacy naciągacze, oszuści,
    > szubrawcy i gwałciciele.

    Spoko. Ja też tak robię, raz na jakiś czas.
    Tyle, że nie płacę osobnikowi, który podpisuje się "ww", tylko
    konkretnemu sprzedawcy i zawsze jestem ubezpieczony w ten czy inny sposób.

    > Mogę w tym momencie powiedzieć jedno - ty na pewno nie jesteś
    > osobą z którą chciałbym zrobić ten interes.

    Nie widzę problemu i nie będę z tego powodu rozpaczał.

    Ale nie zapomnij się pochwalić ilu chętnych znalazłeś.
    Bo jak widzę, jak zwykle w podobnych przypadkach, w tym wątku jest dużo
    pieprzenia, a mało konkretów.
    Wielu jednonogich teoretyków trójskoku, żadnej poważnej deklaracji.
    Teraz uznajesz to o czym piszę za obraźliwe, czy nieprzyjemne, ale
    szybko dojdziesz do identycznych wniosków.

    --
    Kaczin