  • Data: 2011-10-07 13:19:38
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2011 10:23, s2k pisze:

    > Od dobrego Pana Miecia, pochwal się więc skąd?!

    napisałem, glob gum.
    opony kupowałem i zakładałem tu: http://www.globgum.pl/
    więc i narzekania na wyważenie nie miało prawa być, no i nie było,
    jeżdżę już prawie rok na nich i nic nie bije.
    w tym roku muszę drugą parę opon wymienić, ale tym razem chyba kupię
    całoroczne, zobaczę jak się na tym jeździ. ~130zł za 16" to grosze. Co
    rok sobie jedną parę wymienię i będę miał względnie świeże opony.