eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
  • Data: 2011-10-07 13:44:25
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: s2k <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-10-07 12:59, Kuba (aka cita) pisze:
    >
    > Użytkownik "s2k" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > news:4e8ed600$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...
    >> 1.Po pierwsze mądra głowo przeczytaj http://sjp.pwn.pl/szukaj/nalewka
    >> skoro sam mówisz językiem potocznym, to nie rozumiem co się czepiasz
    >> Według mnie jesteś po nalewce.
    >> Może napawanie nie jest do końca trafne, bo odnosi się do metali,
    >> jednak ma więcej wspólnego z czynnością nanoszenia świeżej gumy na
    >> starą oponę niż wymienione przez Ciebie hasło "nalewka" używane
    >> powszechnie w przemyśle monopolowym.
    >
    > rozumiem, ze dla Ciebie nie ma różnicy czy ktoś używa potocznego
    > określenia czy myli zupełnie pojęcia.
    > Napawanie dotyczy obróbki metalem.
    >
    >>
    >> 2.Takie spore firmy że nie umieją produkować opon, ani mieszanki
    >> gumowej pod swoją marką(patrz np markowa guma jest podpisywana w
    >> butach adidas)
    >> Większości przypadków Ci chodziło Polonisto mój wielki"większości
    >> wypadków są to całkiem spore firmy."Wypadek to możesz mieć na swoich
    >> "nalewkach" albo po swoich "nalewkach".
    >
    > Nie wiem skąd pomysł nazywania mnie polonistą i dlaczego przez wielkie P
    > ... zwlaszcza, ze to mnie sie czepiają niektórzy za używanie słów
    > potocznych.
    > Ty zaś pomyliłeś pojęcia - jeśli nie widzisz różnicy, Twoja sprawa.
    > Poza tym wypadek to można mieć na nalewkach i po nalewkach bez zwględu
    > kto wyprodukował jedno i drugie.
    > A co do umiejętności produkcji mieszanki - nikt nie neguje wyższości
    > nowych opon nad oponami bieżnikowanymi. Pytanie było generalnie inne,
    > ale widać też nie dostrzegasz różnicy.
    >
    >
    >> 4. Tak 136 koni nawet w kombi daewoo/mercedes kombi to dla mnie spora
    >> moc. Wyjdź na parking przed block i zobacz UNA PANDY CINQUECENTO
    >> FIESTY MICRY ASTRY z silniczkami od 1.0 do 1.4 z maks 65 koniami
    >> Miałem piękne cudo i wiem jak to jest wąchać spaliny z rury czego kol
    >> wiek większego gdzie kierownik wcisnął gaz.
    >> Ty nie rozumiesz chyba poprawnie że nie zależnie od masy 136 koni -
    >> opory własne silnika idzie na koła?!
    >
    > Gadasz głupoty.
    > Mała Mcra z 65konnym silnikiem i FWD najprawdopodobniej "objedzie"
    > 136konną Omege z RWD z palcem w nosie.
    > Najwyraźniej jeszcze mało w życiu zrobiłeś km różnymi samochodami, albo
    > po prostu Twoja zdolność porównawcza w tej dziedzinie pozostawia wiele
    > do życzenia.


    >
    >
    >>
    >> 5. Wielosezonowa opona ma do twoich "nalewek" to wspólnego w temacie
    >> że wiąże się z dziadowaniem i większym prawdopodobieństwem wypadku.
    >
    > Nie do końca. Bo jak sie kupuje budżetowe opony a oczekuje od nich tyle
    > samo co od opon z górnej półki to nie dziwie sie, ze ktoś kończy na słupie.
    >
    >> 6. Zaskoczyć to Ciebie może żona prezentem urodzinowym. Wielosezonowa
    >> opona zachowała się w sposób przewidywalny, kompletnie nie pomogła mi
    >> przy moim błędzie. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności
    >> jego przestrzegania.To moja wina że kupiłem opony wielosezonowe,
    >> niczyja inna.
    >
    > Najlepsze jest to, ze gdybyś w tej samej sytuacji mialem normalną
    > zimówke to pewnie skończyłbyś na tym samym słupie, ale każdy zawsze
    > szuka jakiegoś wytłumaczenia.
    > Kolega od AMG co to mistrzem kierownicy, jak większość na PMS, jest -
    > nie obronił sie mimo ekstra opon, suchego asfaltu super bryki z jeszcze
    > lepszymi hamulcami oraz jezdni o szerokości trzech pasów kiedy przyłożył
    > w innego Mercedesa w dodatku twoerdząc, ze jedzie 70km/h.
    >
    >

    "> Mała Mcra z 65konnym silnikiem i FWD najprawdopodobniej "objedzie"
    > 136konną Omege z RWD z palcem w nosie."

    Mimo różnic w sekundach do 100k/h? Mówimy o prostym odcinku drogi?!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nissan_Micra#Dane_techn
    iczne
    Super duper droga wersja 16v ma katalogowo 12 s


    http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Omega
    10,4s
    prz 125 koniach a nie 135

    http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/ford/monde
    o/i.html
    9,7 s pomimo że ciężka kobyła

    Zauważasz różnice w zmierzonych czasach.
    Więc o czym jest mowa o objechaniu?! Na prostej masz się nijak w 1 setce
    a już nie mówiąc powyżej 100 na godzinę, ale ty wiesz i tak lepiej.


    > Najlepsze jest to, ze gdybyś w tej samej sytuacji mialem normalną
    > zimówke to pewnie skończyłbyś na tym samym słupie, ale każdy zawsze
    > szuka jakiegoś wytłumaczenia.

    I znów mylisz pojęcia. Jechałem spokojnie, 60 koni a nie Amg 400 konne,
    gdybym jechał szybko nie żył bym. Wytłumaczenie jest takie że była moja
    wina. Skoro tylko zależy wszystko od twoich umiejętności to czemu w
    samochodach montują ABS ESP?! Czy aby nie po to żeby zniwelować
    konsekwencje pomyłek kierowcy?! Po co wymyślili sobie przegląd
    techniczny co rok?! Czy jesteś bogiem i nie popełniasz błędów?!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: