-
Data: 2011-10-07 16:23:32
Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości
news:j6n0s4$v51$1@node2.news.atman.pl...
>W dniu 2011-10-07 13:53, Kuba (aka cita) pisze:
>> Bądz tak dobry i nie pitol mi o tym, ze omega B z silnikiem 2,0 dobrze
>> sie zbiera, bo ktoś pomyśli, ze mówisz poważnie
>
> Jeszcze w latach 90'tych samochody mające 11,5 a nawet 12s do 100km/h
> miały miano GT (np. Golf II GT, Golf III GTD). Też czytam forum Omegi i
> wiem że powszechna opinia mówi o największych V6 jako jedynym sposobie na
> dynamiczną Omegę. Dla mnie to jest bzdura taka sama jak ta że 2.0 pali
> niewiele mniej od 3.0 a takie teksty też nie rzadko spotyka się na tym
> klubowym forum. Jeśli przyjąć że 2.0 16V to jest muł to jak nazwać osiągi
> wersji 2.5TD, 2.0 8V czy 2.0 DTi ? Ocena wyszła by poza dolną granice
> skali.
pewnie, sam sie zachwycałem w latach 90tyc Mondeo MKII z silnikiem 1,8TD ...
i nie moglem uwierzyc, ze diesel może tak zapierdalać.
Sęk w tym, ze czasy sie zmieniły.
2,5 jedzie lepiej od 2,016V bo mam większy momen i w dodatku przy niższych
obrotach. Póki nie stajemy na kresce to taki samochód w ruchu ulicznym jest
zdecydowanie dynamiczniejszy.
2,016 musisz mocno wkręcić na obroty, zeby to jakoś sie poruszało.
Porówywanie czasów do 100km/h w samochodach do codziennego użytku jest
nadużyciem bo nie czas przyspieszeń maksymalnych sie liczy, a to na ile
dynamicznie można jechać samochodem nie używając czerwonej skali
obtotomierza i tu wyższość Omeg V6 nad R4.
Omegi 8V 2,0DTI to nic innego jak wygodne kolubryny, które są przy okazji
mega mulaste i trudno z tym polemizować.
Niestety prawdą jest, ze jedynymi dynamicznymi Omegami są wlasnie V6 oraz
2,5DTI.
Co do spalania - zależy jak na to spojrzec. Owszem na forum przesadzają i
kult V6 jest mocno przesadzony. Nie można jednak móić, ze 2,0 16V jest
dynamiczna :D
Spalanie średnie z dwulitrówki mialem ok 12l a w 2,5 ok 14l. Dla jednych to
bardzo dużo, dla mnie ta różnica w ujęciu z jakością jazdy jest niewielka, a
jeśli pojedziemy spokojnie (tak jakbyśmy jechali 2,0) to spali w trasie tyle
samo.
No ale zbytnie OT tu wyszło.
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka
Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
Volvo FL618 '97 250KM
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.11 16:48 Excite
- 07.10.11 17:24 kamil
- 07.10.11 17:29 Kuba \(aka cita\)
- 07.10.11 17:31 Kuba \(aka cita\)
- 07.10.11 17:41 kamil
- 07.10.11 19:00 Nex@pl
- 07.10.11 19:50 Przemysław Czaja
- 07.10.11 20:53 Kuba \(aka cita\)
- 07.10.11 20:54 Kuba \(aka cita\)
- 07.10.11 23:20 Tomasz Pyra
- 08.10.11 21:24 venioo
- 08.10.11 22:04 Michał
- 09.10.11 13:08 Michal Lukasik
- 09.10.11 13:29 venioo
- 09.10.11 15:44 kkk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=