eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
  • Data: 2011-10-07 16:23:32
    Temat: Re: ktoś jeździł na nalewkach (ostatnio)?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości
    news:j6n0s4$v51$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2011-10-07 13:53, Kuba (aka cita) pisze:
    >> Bądz tak dobry i nie pitol mi o tym, ze omega B z silnikiem 2,0 dobrze
    >> sie zbiera, bo ktoś pomyśli, ze mówisz poważnie
    >
    > Jeszcze w latach 90'tych samochody mające 11,5 a nawet 12s do 100km/h
    > miały miano GT (np. Golf II GT, Golf III GTD). Też czytam forum Omegi i
    > wiem że powszechna opinia mówi o największych V6 jako jedynym sposobie na
    > dynamiczną Omegę. Dla mnie to jest bzdura taka sama jak ta że 2.0 pali
    > niewiele mniej od 3.0 a takie teksty też nie rzadko spotyka się na tym
    > klubowym forum. Jeśli przyjąć że 2.0 16V to jest muł to jak nazwać osiągi
    > wersji 2.5TD, 2.0 8V czy 2.0 DTi ? Ocena wyszła by poza dolną granice
    > skali.

    pewnie, sam sie zachwycałem w latach 90tyc Mondeo MKII z silnikiem 1,8TD ...
    i nie moglem uwierzyc, ze diesel może tak zapierdalać.

    Sęk w tym, ze czasy sie zmieniły.

    2,5 jedzie lepiej od 2,016V bo mam większy momen i w dodatku przy niższych
    obrotach. Póki nie stajemy na kresce to taki samochód w ruchu ulicznym jest
    zdecydowanie dynamiczniejszy.
    2,016 musisz mocno wkręcić na obroty, zeby to jakoś sie poruszało.
    Porówywanie czasów do 100km/h w samochodach do codziennego użytku jest
    nadużyciem bo nie czas przyspieszeń maksymalnych sie liczy, a to na ile
    dynamicznie można jechać samochodem nie używając czerwonej skali
    obtotomierza i tu wyższość Omeg V6 nad R4.
    Omegi 8V 2,0DTI to nic innego jak wygodne kolubryny, które są przy okazji
    mega mulaste i trudno z tym polemizować.

    Niestety prawdą jest, ze jedynymi dynamicznymi Omegami są wlasnie V6 oraz
    2,5DTI.
    Co do spalania - zależy jak na to spojrzec. Owszem na forum przesadzają i
    kult V6 jest mocno przesadzony. Nie można jednak móić, ze 2,0 16V jest
    dynamiczna :D

    Spalanie średnie z dwulitrówki mialem ok 12l a w 2,5 ok 14l. Dla jednych to
    bardzo dużo, dla mnie ta różnica w ujęciu z jakością jazdy jest niewielka, a
    jeśli pojedziemy spokojnie (tak jakbyśmy jechali 2,0) to spali w trasie tyle
    samo.

    No ale zbytnie OT tu wyszło.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka
    Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
    Volvo FL618 '97 250KM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: