  • Data: 2009-02-28 23:36:41
    Temat: Re: ktoś chciał kwadratową matrycę?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-01 00:11:50 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> said:

    > Chcialem zauwazyc, iż to wlasnie kwadrat (oczywiscie poza kołem ;-)
    > wykozystuje maksimum zasobów obiektywu. Mnie pomysł z kwadratowa
    > matryca się podoba, pod warunkiem, ze nie zostanie spaprany przez kogos
    > po drodze.

    Powiedz mi. Ile zdjęć w Twoim fotograficznym życiu pasuje do kadru
    pionowego? Procentowo. 5, 10, 25, 50, więcej?
    To jest marnotrawstwo zasobów.

    Rzadko używam tego stwierdzenia. Ale jestem pewien, że jeśli w ogóle
    powstanie ten aparat, to będzie klapa rynkowa.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam