    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: ktoś chciał kwadratową matrycę?
    Date: Sat, 28 Feb 2009 23:06:40 +0000

    dominik pisze:

    > Oczywiście że Ci są potrzebne! Skoro wybrałeś pentaksa to miej honor
    > chwalić się właśnie tym!
    > ....tak conajmniej na złość innym ;)

    Akurat ja mam Pentaksa bez uszczelnień.
    Wybrałem Pentaksa kiedy miałem mało funduszy, a oferował najlepszy
    stosunek możliwości do ceny (uwzględniając współpracę z manualami, które
    były jako jedyne dla mnie finansowo dostępne). W tamtym czasie LV miał
    chyba tylko Olympus i nie zapowiadało się, że szybko wejdzie ta nowość
    do powszechnego użytku. Miał(i nadal ma) dość duży wizjer, co ma
    znaczenie, gdy nie ma LV.

    Inaczej brałbym Nikona, albo Canona (pewnie Canona ze względu na
    niskoszumny CMOS i mówimy tu o modelu C300D).

    A aparat swoją drogą jest świetny. Ma tryby PASM i robi zdjęcia.
    Autofokus też mi działa, a na matówce potrafię celniej ostrzyć niż JM ;)
    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.