  • 21. Data: 2010-06-19 14:57:47
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 08:57:18 +0200, w <hvhpoe$gtp$1@inews.gazeta.pl>, AL
    <a...@s...tam> napisał(-a):

    > Droga spokojna - kolo Nowej Soli nie wierz nawigacji i jedz jak glowna
    > droga (sprawdzalem: NokiaMaps, Garmin, Sygit jej jeszcze nie maja w
    > mapach i kierowaly przez Nowa Sol i potem rownolegle do tej drogi :)

    Garmin chyba ma ją już od dawna (chyba że ktoś korzysta z CityNavigatora)
    AM również ma.

  • 22. Data: 2010-06-19 14:59:39
    Temat: Re: którędy ze ?l?ska nad morze w wakacje?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 12:58:37 +0200, w <hvi813$2pb$1@mx1.internetia.pl>,
    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał(-a):

    > Jak dorzucisz jeszcze milion Tirów do wyprzedzenia, trzysta tysięcy
    > traktorów i 796 rowerzystów to może się okazać, że trasa choć dłuższa,
    > to jednak wyjątkowo komfortowa i o niebo bezpieczniejsza.
    > Ja bym jechał przez Berlin

    Trasa przez Berlin to pomyłka, bo tam czas bazuje na szczęściu będzie/nie
    będzie korka w Niemczech. A odległość zawsze będzie większa.

  • 23. Data: 2010-06-19 15:18:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 18 Jun 2010 22:38:40 +0200, w
    <tdec8pkq23gg$.350lmfc91rk9$.dlg@40tude.net>, Piotrek <b...@o...pl>
    napisał(-a):

    > za miesiąc czeka mnie trasa z Raciborza nad wybrzeże Rewalskie do
    > Pogorzelicy. W zasadzie myślę żeby jechać jedną z dwóch tras:
    >
    > 1. polecieć na A4, potem za Wrocławiem na Legnicę, zjechać z autostrady i
    > S3 ciągle aż za Szczecin do Goleniowa, a potem odbić na Rewal
    > 2. na Tarnowskie Góry i ciągle DK11 na Kołobrzeg, i tam odbić na Rewal

    Automapa z Trafficiem pokazuje takie warianty czasowe (sobota, 2am, bez
    postoju):
    1. 629km, 8h11m
    2. 658km, 9h50m (poza tym AM już w okolicach Poznania ściąga z DK11 ze względu
    na tłok -- ogólnie w tym wariancie ciężko w AM wyznaczyć trasę, cały czas z
    niej ściąga).

    Od siebie dodam, że bez wahania wariant 1 uważam za dużo lepszy.

    PS. Jak będziesz wracał to nie jedź przez Kamień Pomorski do DK3 (korki w
    dzień), tylko Gryfice do DK6, a potem do DK3.

  • 24. Data: 2010-06-19 15:26:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 09:40:31 +0200, w <hvhs9o$o6n$1@inews.gazeta.pl>, btn
    <w...@b...pl> napisał(-a):

    > Ja mam podobne pytanie z tym że trasa będzie wiodła z Zabrza na Hel.
    > W tej chwili mam dwa warianty:
    > 1. DK11 na Ostrow Wlkp., potem DK25 na Konin, Inowrocław, Bydgoszcz i
    > stamtąd zjazd na A1

    644km, 9h27m

    > 2. Trasa E75 przez Częstochowę, Łódź, Włocławek na A1 itd.

    633km, 9h12m

    > Jest też jeszcze jedna trasa ok. 100km dłuższa od dwóch powyższych
    > (740km) i prowadzi ona przez Wrocław, Poznań E261, Bydgoszcz itd

    Wrocław->Krotoszyn->Jarocin->Września->Gniezno->Żnin
    ->Bydgoszcz
    702km, 9h47m

    > Wyjazd około 2-3 w nocy. Zależy mi w miarę na płynnej jeździe, bez
    > niepotrzebnych objazdów (np. roboty drogowe) lub korków (boje sie troche
    > war. 1 - przez Łódź). )

    W środku nocy korki w Łodzi?

  • 25. Data: 2010-06-19 15:38:28
    Temat: Re: któredy ze oel?ska nad morze w wakacje?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No to zaczyna sie robic ciekawiej, bo powiedzmy 4h kontra 4h plus dwa
    > miasta ..

    Wjazd do Poznania mija się z celem, bo i tak najlepsza droga do Kołobrzegu
    to przez Czarnków leci, więc spokojnie można pojechać
    Stęszew-Buk-Szamotuły-Czarnków.

  • 26. Data: 2010-06-19 15:46:22
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Trzeba miec duzego pecha zeby na tym stracic 1.5h.
    > Albo sie wpakowac w jakis korek w Poznaniu czy Wrocku - co takie
    > trudne nie jest :-)

    Akurat Poznan i Wroclaw byly puste. W Poznaniu zamknieta glowna droga
    wyznaczona przez nawigacje ale jakos na czuja to ominalem. Gorzej bylo zaraz
    za autostrada (to chyba Komorniki) i przed jakims rondem. Poza tym jestem
    odmiencem i jezdze zgodnie z przepisami a 50-tek na tej trasie jest sporo.
    Wroclaw - odkad zaczalem jezdzic przez most Millenijny czy jak mu tam, to
    sama przyjemnosc. Warunek zeby tam trafic jest taki, zeby nie ufac nawigacji
    ani znakom :-).
    Jeszcze co do jazdy przez Niemcy do Kolobrzegu. Oczywiscie, ze nadrabiam 150
    km. Ale jednoczesnie oszczedam czas i sie nie mecze. Stres IMHO jest glownym
    powodem zmeczenia za kierownica a jadac autostrada z predkoscia rzedu 110
    km/h praktycznie nie odczuwa sie zmeczenia. Na moim przykladzie wygladalo to
    tak, ze po przejechaniu tych 880 km wysiadlem z auta w Kolobrzegu wypoczety.
    Wczoraj po powrocie przez Polske po prostu padlem na lozko.
    Nastepna sprawa sa dzieci - jesli moge im oszczedzic nawet kilkudziesieciu
    minut jazdy samochodem to robie to a nie patrze na koszty.
    Zdaje sobie sprawe, ze sa pewnie jeszcze inne, lepsze trasy ale dla mnie
    wybor miedzy trasa olkuska-DK1-A2-DK11 a A4-Berlin czy A4-DK5-DK11 na razie
    jest prosty i wybieram ta srodkowa mozliwosc.
    Poniewaz pod koniec tygodnia znowu musze sie zameldowac w Kolobrzegu to
    przetestuje tym razem trase przez Zielona Gore i Gorzow Wlkp. i postaram sie
    porownac do pozostalych majac swiezo w pamieci wrazenia z jazd pozosytalymi
    trasami.

    --
    ml

  • 27. Data: 2010-06-19 15:47:41
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    wiadomości grup dyskusyjnych:hvi54q$h0h$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:hvi464$6bd$1@mx1.internetia.pl...

    > Ale pewnie ze 150 km mniej.
    > Pytanie czy 1,5 godziny jest warte 50 zł.

    Dla mnie jest. Oprocz 1,5 godziny w pakiet 50-cio zlotowy wchodzi rowniez
    swiety spokoj :-)

    --
    ml

  • 28. Data: 2010-06-19 15:48:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hvihnb$kgc$1@news.onet.pl...

    > Akurat Poznan i Wroclaw byly puste. W Poznaniu zamknieta glowna droga
    > wyznaczona przez nawigacje ale jakos na czuja to ominalem.

    Objazd jest dość prosty i mało zakorkowany.
    W wakacje powinno być tylko lepiej z racji mniejszego ruchu.
    W drugą stronę jedzie się bez objazdu, bo to tylko remont jednej nitki jest.

> [...]
    >trasie jest sporo.
    > Wroclaw - odkad zaczalem jezdzic przez most Millenijny czy jak mu tam, to

    Z wyjątkiem dojazdu do tegoż mostu od Trzebnicy.

  • 29. Data: 2010-06-19 15:49:15
    Temat: Re: któr?dy ze ?l?ska nad morze w wakacje?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 15:46:22 +0200, w <hvihnb$kgc$1@news.onet.pl>, "Marcin Luty"
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > Wroclaw - odkad zaczalem jezdzic przez most Millenijny czy jak mu tam, to
    > sama przyjemnosc.

    To chyba po nocy przez ten most jeździsz :)

  • 30. Data: 2010-06-19 15:50:13
    Od: btn <w...@b...pl>

    > W środku nocy korki w Łodzi?

    W środku nocy to jest wyjazd z Zabrza, zanim dojadę do Łodzi będą
    godziny poranne