  • Data: 2009-02-05 12:24:34
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Niestety bez jakiegoś uogólnienia porównanie nie jest możliwe.

    Oczywiście że jest, portrety kadruje się na pion.

    > To Ty się nie ośmieszaj, bo nie napisałem czegokolwiek niezgodnego z
    > prawdą. Masz argument to go podaj, a nie pisz jak zacięta płyta głupot

    Argument był linię niżej, manipulancie.

    > To jest ograniczenie które zamienia obiektyw kosztujący kilkaset złotych
    > na taki który kosztuje dobre kilka tysięcy.

    Brednie. Jak kogoś interesuje wyłacznie mikroskopijna GO obiektywu, to nie
    kupuje 4/3 ani APS-C tylko FF. Więc skończ uzywać bzdurnych argumentów.

    > Im większą matrycę będzie miał i im jaśniejsze obiektywy tym większą
    > będzie miał kontrolę. To ile potrzebuje zależy od niego i tego nie
    > napisał na wstępie. Jasne?

    Zadałem ci pytanie - co jest nie tak w zdjęciach które podałem. Chciałbym żebyś
    zamiast wklejać tu wyniki z kalkulatorka DOF skomentował każde z nich (bo są
    cztery) i powiedział w którym miejscu kontrola GO w 4/3 jest gorsza niż w APS-C.
    Nie interesują mnie twoje wyliczenia, interesuje mnie skomentowanie zdjęć.

    Nie mam zamiaru czytać po raz milionowy twojego bełkotu - pokaż na przykładzie
    tych zdjęć różnicę między APS-C i 4/3.