  • Data: 2011-01-31 18:59:03
    Temat: Re: które języki 'historyczne' są ważne
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-31 13:50, Slawek Kotynski pisze:

    > W twoim podziale wstawienie w środek C nie jest niczym uzasadnione.

    Jak najbardziej ma znaczenie. Język C przyniósł rewolucję, razem z
    UNIXem. To od niego zaczęła się nowa era programowania. Jest kluczową
    częścią pejzażu technologicznego końca XX wieku (mowa oczywiście o
    technologiach informatycznych). Do dziś kernele większości systemów
    operacyjnych (w tym i najważniejszych - Unix i Linux) pisze się w C. C
    jest centralnym, podstawowym językiem również we współczesnej informatyce.