  • Data: 2012-12-16 11:53:13
    Temat: Re: krzaczki w postach grup dyskusyjnych
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No, mamy wstępne kłody pokonane. I co my widzimy, proszę wycieczki?
    > 1. Nie ma kolorowania tła, rubryk, czcionek
    > 2. Nie ma wyboru czcionek i ich wielkości, zarówno w polach edycji,
    > wyświetlania jak i w polach listy grup i listy newsów.

    Ale są np.: Narzędzia --> Dodatki, a tam: Pobierz dodatki, Rozszerzenia,
    Wygląd (motywy, ja np. lubiłem "Office Black", teraz mam domyślny), no i
    Wtyczki.

    > 3. Brak gestów i skrótów klawiszowych.

    Gesty - być może jakaś wtyczka to załatwia, ale to ma sens chyba tylko w
    przypadku tabletów? W Firefoksie, jak go jeszcze używałem, był od gestów
    dobry Add-on, ale nie mogłem/nie chciało mi się ich nauczyć.

    > 4. Brak mojego ulubionego układu paneli.

    Klasyczny jest najlepszy. :)

    > 5. Brak skryptowania.

    A tu możliwe - nigdy nie miałem potrzeby się w to bawić.

    > 6. Brak kategoryzowania postów. Nie idzie ustawić żeby twoje własne
    > wątki, wątki w których zbierasz głos czy własne posty były wyróżnione.

    Opcje wyróżniania są, ale jak wcześniej - nie widzę sensu używania.

    > 7. Sam nie używam, ale są tacy co potrzebują - a jakoś nie dopatrzyłem
    > się reguł plonkujących.

    Są, ale trudno ustawić tak, żeby zablokować jedną osobę + odpowiedzi na
    jej posty i później często wyskakują jako nowe tematy w postaci "Re:" :|

    > 8. Jakieś bugi w edytorze - wiersz dopisany do cytowanego i zaznaczonego
    > na niebiesko, po przeniesieniu do nowej linii pozostaje dalej niebieski
    > itp.

    No, tu się zgadza, ale to tylko to, że kolor zostaje, bo wysyła się już
    poprawnie.

    > W sumie bardzo ubogi czytnik, przypominający mi nieco pierwsze graficzne
    > czytniki linuksowe. Jak czytasz jedną grupę, czasami, to jakoś się
    > przemęczysz Ale przy kilkunastu to masz przerąbane. Mówię ci, zadaj
    > sobie trud i wypróbuj 40Tude.

    No i o taką odpowiedź mi chodziło - dzięki, idę po herbatę i zaraz będę
    testować. Thunderbird teoretycznie w zupełności mi wystarcza, zwłaszcza
    że Usenet - nie oszukujmy się - umiera, ale może kilka największych grup
    jeszcze trochę pociągnie. A za tydzień będę robił reinstalację/upgrade
    systemu (trudno się zdecydować, ale chyba zostanę przy Win7), więc do
    tego czasu mogę sobie 'śmiecić' różnymi instalacjami bez ograniczeń. ;)

    --