    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: kryzys jezyków kompilowanych do kodu 'natywnego'
    Date: Sat, 14 Apr 2012 10:46:00 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 14 Apr 2012 00:09:01 +0000, M.M. napisal:

    > Bardzo często miałem odwrotnie. Gdy PGO uruchamiałem niedbale i
    > długo to przyspieszenie miałem większe niż gdy robiłem to
    > starannie. Nie wiem dlaczego, błędy w PGO?

    PGO to ciągle heurystyki, z optymalizacjami tak już jest, że
    statystycznie pomagają, ale w konkretnym przypadku YMMV. Są
    optymalizacje oczywiste, ale potem to już się robi różnie.

    > Może u mnie też to jest niecałe 10%, nie zapisywałem wszystkich
    > rezultatów, tak z głowy napisałem 10-20%. Spowolnienia po
    > PGO chyba nie miałem ani razu, na pewno nie pamiętam abym miał.

    Ja miałem. Bawiłem się jedym algorytmem przez miesiąc, przepisując
    często całość inaczej. Najgorsze było to, że czasami efekty były
    odwrotne na Core2 niż na i7.

    Edek