  • 1. Data: 2012-09-19 11:08:32
    Temat: krótki kabel zasilający ósemka
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Czy wie ktoś gdzie można kupić krótkie (poniżej 50cm) kable zasilające
    typu ósemka (do magnetofonów, sprzętu audio itp).

    Nigdzie nie mogę znaleźć.

    mp.

  • 2. Data: 2012-09-21 17:53:50
    Temat: Re: krótki kabel zasilający ósemka
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michał Pysz" <p...@w...pl> wrote in message
    > Czy wie ktoś gdzie można kupić krótkie (poniżej 50cm) kable zasilające typu
    > ósemka (do magnetofonów, sprzętu audio itp).

    iec c8, krotkich nigdzie nie widze wiec jezeli znajdziesz to moze sie
    okazac ze beda znaczaco drozsze niz dlugi i wtyczka,

  • 3. Data: 2012-09-23 17:46:34
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-09-21 17:53, m4rkiz pisze:
    > "Michał Pysz" <p...@w...pl> wrote in message
    >

    > iec c8, krotkich nigdzie nie widze wiec jezeli znajdziesz to moze sie
    > okazac ze beda znaczaco drozsze niz dlugi i wtyczka,
    Znalazłem takie:
    http://www.multiproject.com.pl/kabel-zasilajacy-ac-s
    ieciowy-atestowany-krotki-p-299.html

    No ale okazuje się, że ich nie mają.

    O wtyczce nie pomyślałem, faktycznie można ciachnąć długi i zarobić jak
    nam pasuje.
    To teraz szukam wtyczek w takim razie jakichś malutkich no i rozsądnych
    jakościowo.

    mp.

  • 4. Data: 2012-09-26 11:07:13
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.09.2012 17:46, schrieb Michał Pysz:

> [...]
    > nam pasuje.
    > To teraz szukam wtyczek w takim razie jakichś malutkich no i rozsądnych

    Jak potrzebujesz tego więcej, to możesz poszukać producenta i zamówić.
    Od ok. 100 sztuk może się opłacić.

    Waldek