  • 1. Data: 2012-09-19 12:27:01
    Temat: czy TMC zostalo juz rozpracowane?
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy nadawanie komunikatow TMC dla nawigacji GPS zostalo juz moze
    rozpracowane? Czy da sie polutowac maly odbiornik UKF i podlaczyc go
    do PC i odbierac i dekodowac takie komunikaty?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-09-19 19:00:11
    Temat: Re: czy TMC zostalo juz rozpracowane?
    Od: "janek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    >
    > czy nadawanie komunikatow TMC dla nawigacji GPS zostalo juz moze
    > rozpracowane? Czy da sie polutowac maly odbiornik UKF i podlaczyc go
    > do PC i odbierac i dekodowac takie komunikaty?

    Chyba tak tu cos kombinowali:

    http://www.phrack.org/issues.html?issue=64&id=5

    Specyfikacja protokolu jest dostepna, mozna samemu cos napisac
    K.

  • 3. Data: 2012-09-20 09:28:17
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 19 Sep 2012 19:00:11 +0200, "janek" <t...@w...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >Chyba tak tu cos kombinowali:
    >
    >http://www.phrack.org/issues.html?issue=64&id=5
    >
    >Specyfikacja protokolu jest dostepna, mozna samemu cos napisac

    wiem, ze specyfikacja jest dostepna, ale TMC jest w 2 wersjach: open
    (dostepne dla wszystkich - komunikaty nie sa kodowane) i zamknieta
    (komunikaty zakodowane - (chyba) kazdy gracz na rynku jak wchodzi w
    system to wysyla dla siebie i za to placi a kierowca musi sobie
    wykupic subskrypcje).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-09-21 00:13:07
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    [..]

> [...]
    > (komunikaty zakodowane - (chyba) kazdy gracz na rynku jak wchodzi w
    > system to wysyla dla siebie i za to placi a kierowca musi sobie

    Ten otwarty to mi w telefonie program hypergps dekoduje, o złamaniu
    zakodowanych nie słyszałem.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html