    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec miejsca w dow. rejestracyjnym
    Date: Tue, 9 Sep 2014 22:36:41 +0200

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com>

    > Tak, jak sie policjant uprze to tylko do miejsca zamieszkania :)

    Kwitek, że zabrali a nie że możesz jeździć. W sumie nie wiem co Ci z tego
    kwitka przyjdzie, ale ponoć możesz jeździć póki badanie techniczne nie
    straci ważności. Może że Ci mandatu nie są w stanie wlepić.

    > Oczywiście że jest. Brak ważnego wpisu w dowodzie jest niezgodnością ze
    > stanem faktycznym gdyz pojazd jest dopuszczony do ruchu (na kartce).
    > Kartka nie jest dowodem rejestracyjnym.

    Ale zrozum ... w dowodzie nie ma, że pojazd jest niedopuszczony by mógł być
    niezgodny ze stanem faktycznym. Wszystko wskazuje, że badanie techniczne
    jest niezależne od dowodu ale ma ograniczoną ważność.

    > Zgodnie bowiem z art. 78 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prd, właściciel pojazdu
    > zarejestrowanego jest obowiązany w terminie nieprzekraczającym 30 dni,
    > zawiadomić starostę o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych
    > zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym.

    I zawiadamiałeś starostę przy zmianie dowodu ?

    > Co maja poprzednie wpisy wspólnego ze stanem faktycznym?

    To samo co bieżący, dowodzą przeprowadzenia badania na określony okres. Stan
    faktyczny to nie to samo co stan bieżący.